Archiv diskuse 2013

Občan (20.9.2013 17:21)
To byla včera ale pěkná komedie. Takhle fušersky připravenou schůzi jsem dlouho neviděl. Absolutně bez vedení.

Odpověď – ovce (2.10.2013 06:25)
Slyšel jsem.

—————————————–
sova
 5.9.2013 11:43
Odpaloval to ožralý myslivec a sám má psa…..

Odpověď – blbci (7.9.2013 07:46)
A kterej to byl? Ten u kramu nebo na vyrove?

—————————————–
P. 25. 8. 2013 06:41
To by mě zajímalo, který pitomec si včera kolem 22 hodiny potřeboval zvýšit sebevědomí odpalováním rachejtlí a dělobuchů. Chudáci pejsci.

Odpověď – Kdo to byl ?? (25. 8. 2013 20:35)
Je to magor …a ještě jednou jako extra magorovi ..to snad jednou dojde , že večer kolem 22 hodiny chtějí mít lidé klid… a uvědomte si , že nejste v obci sám .
I vy třeba budete mít nemocné dítě ..jako já ..a bude se bát …těch vašich petard. A to nemluvím co všechno musí vytrpět pejsci…tak už se na to vykašlete …Srdečně děkujeme.

—————————————–
Kabát 20. 8. 2013 18:48
Jsem zvědavec, kdo ve Břehách v zastupitelstvu zůstal v ODS? Chtělo by to vědět než budou volby. Přece jen za někoho nám ti zastupitelé kandidovali a kandidovat budou. Šušká se lecos.

Odpověď – Yamova (22. 8. 2013 07:22)
Neměl by o tom starosta nás voliče informovat, když někdo vystoupí ze strany za kterou kandidoval? Bylo by to minimálně slušné. Jak to teda je slyšela jsem už taky nějaké drby.

—————————————–
Petr Lidický 11. 8. 2013 20:25
Pár fotek ze Stadion cupu 2013 je k vidění zde:
http://foto-vychodni-cechy.wz.cz/stadion2013.html

Odpověď – Simona (12. 8. 2013 07:44)
moc pěkné fotky!! díky.

—————————————–
Cyklista 11. 8. 2013 18:35
Který prase rozbíjelo v ulici Obráncu míru pulitry o včerejší noci. Doufám, že si to po nich někdo uklidí. Střepy jsou po celý silnici a plná střepu je i cesta ke hřišti. Pozor na kola a psy.

Odpověď – Pozor (12. 8. 2013 07:44)
Je i na hřišti. Pozor.

—————————————–
Robert 25. 7. 2013 20:03
Co to je za navážku na tý cestě k rybníku? Málem si mi tam v tom dítě rozbilo pusu. Udělejte stím něco kdo za to odpovídáte. Než se stane neštěstí. Hlavně je to past pro děti.
—————————————–
http://www.dluhy.org (petrsmekal81@seznam.cz) 23. 7. 2013 22:30
Pro občany velice užitečný odkaz, obzvláště v dnešní době. http://www.dluhy.org/oddluzeni-osobni-bankrot-insolvence/; http://www.dluhy.org/- bezplatné dluhové poradenství, pomoc s dluhy.
—————————————–
Mařka 19. 7. 2013 08:12
http://svitavsky.denik.cz/nehody/otrava-marihuanou-lekari-zachranovali-dve-deti-a-matku-20130716-oh8m.html
Nevíte kdo to byl??

Odpověď – toman (22. 7. 2013 10:14)
toman

—————————————–
Lupič v Přelouči 9. 7. 2013 12:05
http://pardubice.idnes.cz/prepadeni-prelouc-kabelka-nasili-d42-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130709_103452_pardubice-zpravy_msv
—————————————–
Zajímavý článek 8. 7. 2013 20:40
http://pardubice.idnes.cz/cementarna-prachovice-spalovna-odpad-dwk-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130704_1948082_pardubice-zpravy_mt
—————————————–
turista 6. 7. 2013 14:47
Infomovali rybáři či obecní zastupitelstvo o uzavření cesty a délky uzavírky popřípadě zrušení cesty po hrázi rybníka Buňkov? Dával někdo stanovisko ke stavenímu řízení nových rybníků v zátopové oblasti , což by mohlo v případě povodní orozit pozemky v katastru obce Břehy? Řešilo se něco takového na schůzích zastupitelstva?

Odpověď – Jura (31. 7. 2013 13:04)
Necestou: jo? a jak si přišel na to, že to není cesta?? přečti si zákon 13/1997 Sb., hlavně §7 (účelová komunikace) a §24 (uzavírky), jinak je za to flastr do 500.000,-

—————————————–
Chodec 4. 7. 2013 10:33
A kamiony jezdí jezdí jezdí a domy padaj padaj padaj a starosta nic nedělá nedělá nedělá jeho domy to nejsou nejsou nejsou
—————————————–
Tomáš Vlk 3. 7. 2013 22:59
Dovoluji si Vás pozvat na 4. ročník jednodenního hokejbalového turnaje s názvem Letní pohoda, který se koná 5.7. 2013 na přeloučském hokejbalovém hřišti pod parkem. Počet přihlášených družstev je 10.
Zápasy týmu reprezentující naši obec:
9:00 Beer Stars Břehy : TPS (Přelouč)
11:00 Beer Stars Břehy : HaGa (Pce)
13:30 Beer Stars Břehy : Opatovice
17:00 Beer Stars Břehy : Mladá krev (Pce)
19:30 zápas o třetí místo
20:00 finále
Občerstvení zajištěno v areálu…
Břehy obhajují loňské 2. místo 🙂
Těšíme se na Vás.
—————————————–
Zvědavý 2. 7. 2013 12:47
Chápe někdo, proč zastupitelstvo vždy schvaluje finanční příspěvek na Moped Cup, i když všichni vědí, že je to na Stadion Cup? Proč ta nesrovnalost v názvu tak velké a prestižní akce? To už není jen přehlédnutí, tak PROČ?

Odpověď – Moped Cup (19. 7. 2013 13:56)
a umíš číst?

—————————————–
Na Nečase krátcí 27. 6. 2013 09:31
Škoda že sou to malé ryby z ODS, kdyby to byli macatí kapříci jako na vrchu to by si ÚOOZ něco poslechlo
—————————————–
Ale 27. 6. 2013 06:57
na zastupitelstvu starosta vykládal jinak, když chtěl Vančura schvalovat i jiné pozemky než příbuzných obecních zastupitelů -:D
—————————————–
Petr Morávek – starosta Obce B (brehy@obecbrehy.cz) 27. 6. 2013 01:38
Stručná odpověď na anonymní článek anonymního pisatele na anonymních a neoficiálních stránkách obce Břehy:

Anonymní pisatel (a doposud nikdo) se nezeptal, jak bude zastupitelstvo dále postupovat v přípravě návrhu zadání změn územního plánu obce? Neví, že jsme se o tom předběžně radili, a že hodláme do návrhů zadání změn zařadit návrhy tak, jak nám byly doručeny, avšak doplněny o návrhy pravidel ze strany Obce Břehy (zastupitelstva) tak, aby byly zohledněny také zájmy Obce Břehy ve smyslu zachování tzv. ochranných pásem kolem sportovišť a ploch pro rekreaci příslušejících k autokempu apod. Dále hodláme s celým zastupitelstvem konzultovat tyto záležitosti se zpracovatelem a odborníkem s kvalifikací pro výkon územně plánovací činnosti tak, abychom zajistili už v této fázi návrhu zadání změn přiměřený soulad zájmů žadatelů i Obce Břehy. V tomto smyslu to bylo prezentováno na 18. zasedání zastupitelstva i na 19. zasedání, kdy bylo jasně deklarováno, že se jedná pouze o návrh zadání, které bude ještě vícekrát a veřejně projednáváno v souladu se stavebním zákonem. V případě některé žádostí se osobně domnívám, že by bylo možná vhodné, s ohledem na rozsah, uspořádat obecní referendum, ve kterém by o zadání změn územního plánu rozhodli sami občané obce. To by se mohlo konat např. spolu s předčasnými volbami, budou-li na podzim. Návrh stavět na Žernově je toho příkladem.

Jak vyplývá z vysvětlení, není žádný konec ani smetání stolů či konec šancí. Naopak. Je to jen začátek začátku. Zastupitelstvo obce jen podle §46 SZ projednalo jednotlivé žádosti jednotlivých žadatelů, s výsledkem, který je znám. To ale vůbec neznamená konec. Naopak, samo zastupitelstvo, prostřednictvím kohokoliv ze zastupitelů, může navrhnout a velmi pravděpodobně navrhne, na základě konzultace již podaných žádostí se zpracovatelem a odborníkem s kvalifikací pro výkon územně plánovací činnosti, začlenění těchto žádostí do návrhu zadání změn územního plánu tak, aby byly současně s nimi zohledněny také zájmy Obce Břehy. Tedy upravených o ochranná pásma kolem sportovišť a rekreačních ploch kolem autokempu, dále podle §43 odst. 2 SZ o podmínění smlouvami s vlastníky pozemků, kteří jsou dotčeny, ač sami o změny nežádali apod. Změna územního plánu není akt, ale proces podle stavebního zákona.

Je to složitější, než anonymní pisatel ve svém anonymním článku na anonymních stránkách předjímá. O návrhu a zadání změn a změnách se bude jednat opakovaně a veřejně a ve všech fázích, (o návrhu zadání, poté o zadání a o vlastních změnách), a ve všech mohou vznášet občané a majitelé pozemků návrhy, námitky, připomínky atd. atd. a o všech zase bude veřejně jednáno na zasedáních zastupitelstva obce. Do procesu podle stavebního zákona vstupují také dotčené orgány, sousední obce, krajský úřad… atd.

Anonymovi doporučuji podrobněji si pročíst stavební zákon platný po novele od 1.1.2013. Nebo se přijít informovat přímo na Obecní úřad Břehy.
Starosta Obce Břehy

Odpověď – Kaca (27. 6. 2013 07:53)
Z Vámi jmenované anonymity není ani jedna pravdivá – každý ví, kdo jsou Tyčáci, kteří provozují neoficiální (ne anonymní!) web a každý také ví, že články jsem psala já a mě už tady také asi všichni znají.

Pokud byste chtěli všechny návrhy zařadit do návrhů změn, jak píšete, že jste se na tom neveřejně dohodli, jednoduše byste je dle tého dohody všechny přijali. To se ale nestalo. Jistě že žadatelé mohou vznášet námitky. Otázkou je, zda s nimi uspějí, když jste jim jasně řekl, že Vám se nelíbí. A abychom ostatním také vyjasnil, co je vlastně obecním zájmem, tak dle Vašich slov je obec vlastně obecní úřad a ten tvoříte Vy a paní ekonomka. Vzhledem k tomu, že paní Linhartová není občankou Břehů, je ona ze hry venku (ani ne tak ze zákona, ale myslíte si, že jí to zajímá?), tedy dedukce pro ty pomalejší – obec jste Vy a obecní zájem je Váš zájem.
Co se týká stavebního zákona, studovala jsem ho a pokud budu chtít jeho výklad, raději se obrátím na odborníka, neboť jestli si zákony vykládáte stále stejně, jako v roce 2009 při prodeji sadů na Výrově, tak tento způsob výkladu mě skutečně nezajímá.
—————————————–
noční výjezd 24. 6. 2013 10:13
http://www.hzscr.cz/clanek/casne-rano-prohledavali-potapeci-vodni-plochu-na-melicich.aspx
—————————————–
sekání 22. 6. 2013 19:03
v pondělí jdu sekat od 8 od rána do 10do večera a lidi poserte se třeba!!!!!!!!!zakázat sekat komu to vadí jste banda magorů tady fakt že jo!

Odpověď – Sekání kání (25. 6. 2013 07:29)
Sekání v dešti. Škoda, že jsem to neviděla:-))))

—————————————–
kdy jindy? 20. 6. 2013 14:44
měl ses líp učit 🙂

Odpověď – anketa (21. 6. 2013 22:23)
v tom případě nechápu, proč prostřední varianta v anketě zůstala a zůstává bez odezvy…

—————————————–
Inzerát 18. 6. 2013 07:43
http://reality.bazos.cz/inzerat/25261822/Rodinny-dum-41-Brehy-u-Prelouce-okr-Pardubice.php
—————————————–
neděle 16. 6. 2013 14:25
Tak tu máme opět neděli krátce po obědě a obyvatelé ulice Bahníkova a okolí si opět vychutnávají nedělní siestu za zvuku benzínového křovinořezu, tady je to fakt marný…

Odpověď – Drtič (21. 6. 2013 11:13)
Prosím zvolněte ten slovník nebo to celé promaži..

—————————————–
had 16. 6. 2013 12:19
živej plot…když jsou lidi tak chytrý at si ho stříhaj oni!jeden to chce tak druhej zase jinak lidi jsou fakt praštěný…
—————————————–
Jirka 14. 6. 2013 06:53
Jak se vám líbí sestřih živého plotu podél hlavní silnice? Podle mě to někdo dost prěhnal a vypadá to šíleně.

Odpověď – P. (15. 6. 2013 20:24)
Co by jste chtěli, když to stříhal nejšikovnější člověk ve Břehách.

—————————————–
anketa 13. 6. 2013 12:43
Je celkem zajímavý, že nikdo není ochotný ke kompromisu.
—————————————–
Zahájení sezony 10. 6. 2013 14:47
Nevíte někdo co se tam večer semlelo? Prý tam byly nějaké pěsti ve tmě 🙂 jinak akce super, chválím rychlý výčep, pohotový personál , ryby byly mňam…dávám bod:-)

Odpověď – asi jinej gang (18. 6. 2013 08:17)
jj,nekolka rozjela kunfu styl na svýho „manžela“. bohužel osvětlení bylo vedeno na kapelu a ne na ně….

—————————————–
Labe Přelouč 2. 6. 2013 15:54
http://hydro.chmi.cz/hpps/popup_hpps_prfdyn.php?seq=307011

Odpověď – graf (3. 6. 2013 22:52)
konečně užitečný odkaz, jak jsem si všiml,nyní už i v aktualitách,je pravda, že nám tu nic nehrozí,ale i tak za stránky ČHMÚ a foto díky.

—————————————–
došlo 1. 6. 2013 19:40
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=781433

Odpověď – Svědomí (2. 6. 2013 09:05)
Koukal jsem ze policie byla i ve břehách.

—————————————–
Drtič 28. 5. 2013 18:48
Tak elektrárnu Chvaletice má od antimonopolního úřadu povolenu koupit Litvínovská uhelná
http://www.novinky.cz/ekonomika/303245-uohs-schvalil-prodej-elektrarny-chvaletice-litvinovske-uhelne.html
—————————————–
Dotazovatel 28. 5. 2013 17:55
Bude letos stadion cup??

Odpověď – Kaca (28. 5. 2013 18:53)
Jistěže bude, je to v aktualitách… tedy alespoň dle informací, které máme k dispozici 🙂
„V sobotu 10. srpna 2013 se bude na hřišti ve Břehách konat již 15. ročník závodu mopedů Stadion cup.“

—————————————–
šátoráci 26. 5. 2013 07:24
Zdravím..ty šátoráci v lese by mně ani tolik nevadily kdyby tam nebyl takovej bordel co tam je!to je šílený!ale co jsem slyšel tak to chce prodat ten pozemek ten šátorák!a jít jinám…
—————————————–
šátoráci 24. 5. 2013 21:26
Zdravím všechny. Chci se zeptat taky Vás tak s… ty šátoráci v lese? kdykoliv jdu,jedu kolem vyběhnou psi. Tuhle namě zase najížděli děcka na čtyřkolce hrůza. Nejhorší je že jich je čím dál víc!!
—————————————–
nový drby 11. 5. 2013 17:10
nějaký nový drby ve Břehách???

Odpověď – P. (31. 5. 2013 10:25)
Já se vůbec divím starostovi, že toto dokáže říct jak se říká „na plnou hubu“ před občany na veřejné schůzi.

—————————————–
Lukáš Novotný (Tora-bora@seznam.cz) 7. 5. 2013 18:31
Dobrý den všem, rád bych se zeptal občanům naší obce, zda byste měli zájem se zapojit do elektronické aukce energií, kdyby se jich obec účastnila. V aukcích je důležitý počet domácností, čím více tím větší šance ušetřit náklady na energie. (Elektřina, plyn) Děkuji za vaše připomínky a odpovědi.

Odpověď – Znalec (27. 5. 2013 23:52)
Živanice už to mají.

—————————————–
nestesti 6. 5. 2013 17:26
Nevíte kdo to byl při tom neštěstí na nadraží? Snad nikdo že břehu.neštěstí

Odpověď – nic veselého (6. 5. 2013 19:06)
http://pardubice.idnes.cz/clanek.aspx?c=A130506_113421_pardubice-zpravy_mt

—————————————–
Lukáš Novotný (Tora-bora@seznam.cz) 3. 5. 2013 14:59
Opravdu nemám zapotřebí si kohokoliv brát do úst a rozumím panu ex-řediteli, že se mu to nelíbí a jestli nebyla jeho zasláná zpráva na obec vyslyšena, napsal sem. Od toho je diskuze a jak je vidět asi to funguje, jeho jméno na stránkách už není. Pro občana anonyma, na neaktuálnost našich oficiálních stránek již několik měsícům veřejně upozorňuji ty, kteří mají tu moc toto změnit, například na oficiálním webu v diskuzi nebo na poradách zastupitelů. Bohužel občana anonyma musím ještě malinko opravit, nejsem všeuměl:-)) například neumím prodat svým příbuzným krásné pozemky obce za 85kč a myslet si, že je to normální. Jinak chci poděkovat za kroky, které vedou k dokončení chodníku v ulici Bahníkova.

Odpověď – K pláči (3. 5. 2013 19:54)
Ta soutěž je k smíchu a k pláči zároveň. A jak je vidět někoho se moooc dotkla, viďte anonymní občane. Nebo si myslíte, že v obci jsou jen ti dva, kterým se to nelíbí??? Choďte vic ven a mluvte s lidmi a hlavně se znajímejte. I pan ředitel může mít názor, nebo ne? Díky za něj.

—————————————–
občan anonym 3. 5. 2013 09:01
Ale no tak pane Tyč (nebo že by pan všeuměl Bc. Novotný), neberte si do úst pana ex-ředitele Hameršmída při útocích proti obci. Jste s smíchu.

Odpověď – Drtič (3. 5. 2013 12:20)
Já si nikoho opravdu o úst neberu, jednak nejsem kanibal a jednak jsem nikdy neměl a nemám problém říci komukoli do očí, co si o něm myslím..

—————————————–
Nejsem ředitel!!!! 2. 5. 2013 22:42
Zpráva odeslaná na adresu OÚ Břehy
Nevážení, dovoluji si upozornit, že již dva měsíce nejsem ředitel ZŠ Břehy. Přesto se moje jméno na této pozici na oficiálních stránkách obce stále objevuje . Proč???
Nepřeji si odpověď, nepřeji si jakýkoliv kontakt.
K vítězným stránkám
V celostátním kole soutěže Zlatý erb 2013 o nejlepší webové stránky skončila obec Břehy na 10 místě. Tento skvělý výsledek poukazuje na vysokou kvalitu našich webových stránek, současně nás však zavazuje zlepšit ty služby a vlastnosti našeho webu, které byly hodnoceny jako slabé. První místo v kraji (více zde) a desáté místo v republice reflektuje skutečný názor profesionálů a IT odborníků na web www.obecbrehy.cz. –
Komické:-):-):-):-)
Základní škola – aktuální informace
Základní škola se nachází ve starší zrekonstruované budově v části obce Výrov. Společně s základní školou je v budově umístěna školní družina a školní jídelna. Škola je velmi dobře technicky vybavena, vlastní dostatečné množství moderních didaktických pomůcek. V rámci projektu „Internet do škol“ byla ve škole provedena výstavba počítačové sítě. Všichni žáci i zaměstnanci mají vlastní e-mailové schránky a neomezený přístup na internet. Pro výuku tělesné a sportovní výchovy se vyžívá hřiště před školou a sál pohybové výchovy v budově školy.
Kapacita školy – 75 žáků.
Počet žáků k 31.8. 2005
Ředitel školy – Mgr. Vladimír Hameršmíd
Pánové a dámy, fakt na medaili v soutěži 🙂
AKTUALIZOVÁNO 31.8.2005!!!!!
Dne 2.5.2013
Vladimír Hameršmíd
Prosím neodepisujte, děkuji. VH
—————————————–
A to chtějí opravovat mlýn? 30. 4. 2013 16:45
http://monitor.statnipokladna.cz/2012/obce/detail/00273392
—————————————–
dražba 26. 4. 2013 07:51
Docela smutný,že je u nás v obci další,co má barák v exekuci.za poslední 3 roky to je snad už pátej barák.takže lidi,bacha na svoje výdaje,lepší jezdit ve felicii,jezdit na dovču do čech a makat třeba kiekertu než si žít nad poměry nebo se nechat zničit,byť ne třeba vlastní vinou, podnikáním….

Odpověď – názorná ukázka jak to funguje! (1. 5. 2013 09:50)
http://www.e-aukce.com/DetailDrazba.aspx?Kod=DR00051462&utm_source=eaukce&utm_medium=upoutavka&utm_campaign=kd

—————————————–
Zasedání OZ 17. 4. 2013 11:04
Snaha o přidání tohoto příspěvku na oficiální web byla marná, proto svůj dotaz vznesu zde:
„Můžu se zeptat vážených zastupitelů, kdy vyvěsí zápisy ze zasedání obecního zastupitelstva za poslední téměř rok?“
Předem děkuji za zodpovězení.

Odpověď – Zájem (29. 5. 2013 13:40)
Samozřejmě že vím, že to není povinné, avšak toto by mělo zajímat každého občana Břehů a v zájmu obecního úřadu by měla být informovanost svých občanů – voličů.

—————————————–
volič 17. 4. 2013 10:18
Ať žije předseda Top09 Přelouč pan Tyč a člen výboru Top09 Přelouč pan Musil, kteří zde v anonymní „demokratické“ diskusi mažou vše nehodící se o top09 s odkazem na to , že se informace netýká obce. Tak se dělá politika, bravo. Už aby to vzali do rukou na úřadě Břehách, to bude mazééc.

Odpověď – Drtič (18. 4. 2013 13:01)
Mnohokrát jsem zde psal, že nevidím důvod zde řešit věci někde z Ústí nad Labem nebo odkudkoli než z kraje nebo nejbližšího okolí. Určitě to muselo dát práci něco takového najít, pomíjeje, že to nebylo o úplatcích či odsouzených. Já zde také denně netahám, a jsou na každém kroku, již odsouzené, zavřené či celostátně hledané členy ODS či ČSSD ad. Přijde mi to zbytečné a nepřijde mi to korektní anonymní voliči. Já se za svou práci nestydím a jako mnozí jiní jen nekafrám po hospodách, ale snažím se odpovědně něco dělat.

—————————————–
Volič ods 13. 4. 2013 08:39
Starosta už není v ODS? Slyšel to už taky někdo? Je to koukám nějak moderní odcházet z odsky, když se potápí.

Odpověď – větrno (16. 4. 2013 21:14)
Kam vítr tam plášť.

—————————————–
Penízky 11. 4. 2013 17:23
Zajímalo by mě kdyby za starostováni a místostarostování nebyly peníze, zda by to někdo dělal? To o tom sněhu, proč máme technické služby, když v 6 ráno za hustého sněžní se lidi broděj sněhem. Není lepší si najmout?
—————————————–
Michal Drápalík 11. 4. 2013 07:51
Mě nepřestává fascinovat, na co si jsou lidé schopni stěžovat 🙂 Stěžují si na web… neříkám, že je nejlepší v kraji a řekněme si upřímně, koho ta soutěž vlastně zajímá… Naproti tomu si dopisujeme na „ilegálním“ webu, který kvalitou také neoslní… Nicméně za něj buďme rádi 🙂
Když v zimě napadne sníh tak je z toho hned katastrofa… To se tak občas stane, že v zimě nasněží a chodníky s ulicemi nejsou 100% asfalt 🙂
Přátelé, troškou soudnosti…

Odpověď – Michal Drápalík (13. 4. 2013 10:31)
Milý Ilegále, proč si myslíš, že jsem použil uvozovky? 🙂 Lepší bylo asi napsat, těžko přijatelný oficiálním vedením obce… Ale… no tohle asi nemá cenu vysvětlovat, ale při osobním setkání rád vysvětlím, kdy a jak použít uvozovky 🙂

—————————————–
rodič 9. 4. 2013 15:56
Mě by zase zajímalo, jak dlouho ještě bude dětem va školce na zahradě překážet ten velký modrý kontejner. Vždyť půda už je dávno vyklizena.
—————————————–
jk 9. 4. 2013 13:17
K té aktuálnosti obecních stránek…. mezi uvedenými firmami je např. i kadeřnictví Glamour. Pokud vím, paní Krpatová v Agře již dávno není. A stránky obce mi taky nepřijdou nijak úžasné…

Odpověď – Taky se bojím (11. 4. 2013 16:57)
Mám podobný názor a už třeba v semíně se to docela řeší. Je to ostuda nás všech.

—————————————–
Nechápu 7. 4. 2013 17:37
Nic proti firmě Vlk a Ondráček, ale už je to trochu trapný, že vyhrajou každé výběrové řízení. Možná by bylo fajn vědět, kolik nabídli ostatní a jestli to celé nešlo pořídít za míň peněz. V době kdy všichni tlačej ceny dolů a lze vcelku výhodně zakázky pro obec pořídit, mi přijde systém „Morávek holding“ trochu nešťastný, zvláště po pergole za 250 tis.

Odpověď – Slunce (9. 4. 2013 13:01)
Že by v tom bylo něco nekalého? Tomu přece nemůže nikdo věřit! Vždyť ve Břehách je všechno tak krásně transparentní, nebo chcete-li průhledné, až nad Slunce jasné!

—————————————–
jj 6. 4. 2013 16:16
jj
—————————————–
zdeněk žák 6. 4. 2013 10:00
ti dám rypáka..se tady aspon podepiš ty rypáčku..když seš takovej frajer
—————————————–
Neuvěřitelný 4. 4. 2013 19:38
Dneska jdu po ulici a koukám že v multicaru sedí Zdeněk Žák pak se dozvídám že u TS je na brigádě takže další chlap na práci to už je vrchol obec má asi dost peněz to už je zaopatřovací ústav. Chudá pan Klička další rypák Žáku u TS.

Odpověď – uvěřitelný (5. 4. 2013 22:09)
No já si naopak myslím, že v TS by měli být zaměstnáváni lidé, kteří by jinde těžko hledali práci, ať už je to z důvodu základního vzdělání jako u pana Žáka, nebo z důvodu momentálního zaostání, případně tělesného hendikepu. Pan Žák by těžko s dokončenou pouze základní školou našel práci, takže proč ho nezaměstnat u Technických služeb, navíc když dobře rozumí technice a úřad práce za něj obci zaplatí část mzdy. Naproti tomu nechápu, proč jsou u TS zaměstnáni lidé jako pan Klička, kteří jsou zcela duševně i tělesně zdrávi a mohou si tak sehnat práci sami. Takže pokud jsou TS zaopatřovací ústav, tak podle mě pro Kličku.

—————————————–
Elektřina 4. 4. 2013 15:11
Nechci být rýpaví, ale elektřina opravdu nepoteče….:D

Odpověď – Pousmání (8. 4. 2013 15:09)
Mně to vaše „Pousmání“ paní Katko příjde strašně vtipné. HA HA HA. A ohledně toho Břežanu, ten snad ani nikdo v obci nečte…

—————————————–
Břežan 4. 4. 2013 09:01
Koncem března vyjde Břežan…haha

Odpověď – Pochvala (5. 4. 2013 09:20)
Hurááá!! Konečně se obyčejný břežák dozví něco o hasičích. Myslím, že mnozí mohli za poslední léta nabýt přesvědčení, že břežští hasiči jsou přísně tajným spolkem. Konečně je ten Břežan něčím užitečný, i když samochvalem bude Břežan ještě asi dlouho, ale tohle mě potěšilo. DÍKY Tomáši Musile!!

—————————————–
sníh 18. 3. 2013 19:50
Doufám, že si zaměstnanci TS brzo ráno přivstanou, aby sme se zas cestou do práce a děti do školy nemuseli brodit nekolika centimetrovou vrstvou mokrýho sněhu.

Odpověď – občan (19. 3. 2013 08:12)
Ještě že si obec na zimní údržbu platí firmu Ady. Ale mohli by prosím pracovníci Technických služeb jít za tím traktorem a alespoň na křižovatkách ručně proházet tu půl metru vysokou bariéru sněhu, aby se člověk dostal z chodníku na chodník. Je jich tam na to dost, tak kde jsou?

—————————————–
Nezlobte se ale… 17. 3. 2013 09:30
Tak jsem si to celý prošel a tento web skončil poslední. http://www.obecopatov.cz/ porovnejte jeho vzhled, aktualnost a prehlednost s naším webem. Pro mě jednoznačně opatov bohužel.
Odpověď – stojí jim to za to??? (18. 3. 2013 21:30)
Okaté :-)))))

—————————————–
Tohle vyhralo? 🙂 fuj 17. 3. 2013 08:23
http://www.obecbrehy.cz/zakladni%2Dskola/os-1001/p1=1030

Odpověď – Porad dokola (17. 3. 2013 08:40)
Aktualnost z roku 2005 je opravdu fuj. Ale takhle se dela politika:-)))

—————————————–
Ocenění 16. 3. 2013 18:14
Další potvrzení, že obec Břehy má perfektní oficiální webové stránky – Zlatý erb 2013 – vítěz kategorie obcí.
http://zlatyerb.obce.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=200005&id=1173

Odpověď – Ostuda (28. 3. 2013 18:58)
Koukal jsem, že už to řeší regionální tisk, ostuda :-)))

—————————————–
Dobrý nápad 11. 3. 2013 13:25
Kolín plodí spoustu dobrých nápadů, tohle se mi líbí.
—————————————–
Martin 10. 3. 2013 22:23
Pro nespokojené https://www.lepsimisto.cz/napoveda asi lepší než remcat tady …
—————————————–
Jane Nováku 7. 3. 2013 20:58
Břežáci vědí proč se nepodepisují, aby na ně někdo volal policajty a škodil jim, jen proto, že napíšou svůj názor, postřeh, připomínku. Spíš by se ti kteých se jejic postřehy a připmínky měli zamyslet nad tím co dělají a třeba uznat, že to tady není jen o několika rodinách a kamarádech. Nemyslíte si, že nad sposty príspěvky je taky trochu pravdy??? Třeba se někkdo zamyslí a tomu fandím.

Odpověď – Díky. (8. 3. 2013 07:12)
Potřebujeme vlastně tolik lidí v TS? To když si projdu vesnici, tak se mi to nějak nezdá. Chodníky jsou často ve špatném stavu nebo vůbec. Když vidím kolik lidí příjde na hasičskej ples ve Břehách (díky za něj) tak nechápu uvažování té většiny v zastupitelstvu (za ods), proč stále prosazují mlýn a ty sály. asi až přijede umělec z prahy, tak to aby na něj obec vůbec měla. Já chci raději stezku do Přelouče alespoň ke Střídni jak o tom mluvil pan Novotný. Stejně ji tam budeme muset vystavět a už tam mohla dávno být. Zamysleme se všichni co je pro nás potřebnější a říkejme to našim zastupitelům. Díky.

—————————————–
taktak 7. 3. 2013 14:55
http://www.prozeny.cz/magazin/sex-a-vztahy/svet-podle-vz/35850-veronika-zilkova-verejna-diskuse-aneb-anonyme-vylez
—————————————–
jan novák 7. 3. 2013 14:28
názor prof. Höschla: Anonymní diskuse jsou pouze kolbištěm zamindrákovaných zbabělců.
http://www.reflex.cz/clanek/nazory/48858/anonymita-internetovych-diskusi-neni-zdrojem-svobody-slova-ale-jejim-ohrozenim.html
—————————————–
Kontejner u technickejch na od 7. 3. 2013 10:24
Začíná být hezky a lidé uklízejí po zimě zahrady, jen kontejner u technickejch chybí!!! Vše tak končí na hřišti, nebylo by lepší kontejner už přistavit???
—————————————–
Blázinec (psycholog123456@email.cz) 28. 2. 2013 12:59
Pro ty co potřebují: http://www.nemocnice-pardubice.cz/stranka/kliniky-a-oddeleni/psychiatrie/141/

Odpověď – Pro Starostu (9. 3. 2013 08:29)

Rád bych uvítal kontejner i u nových domů na novíně nebo u obchodu, na hřišti je to daleko a vypadá to tam hrozně. Že to rovnou nevozíme do kempu a to i hromada na dětském sportovním hřišti, fuj. Neekologické a neorganizoované.
—————————————–
Obleva a úklid chodníků a siln 24. 2. 2013 11:48
je sice fajn, že včera po sněžení jel pluh jednou ulicí asi tak 5x, ale co dnes??? Nechcete tu břečku stáhnout? Systém technickejch jsem opravdu nepochopil…probuďte se!!!!

Odpověď – to jo (28. 2. 2013 21:21)
ale to by musel starosta vzít někdy místo auta kolo a podívat se taky jak to ve vesnici vypadá. Do sámošky nechodí, do břežský hospody taky nechodí a na tydle stránky asi taky ne, podle mě ani vůbec neví, co trápí obyčejné občany. Teď má hlavu plnou mlejna a jinejch výrovskejch veleakcí a na Břehy se holt zapomíná. Sem zvědavej, jak dlouho bude na chodníkách a ulicích ten posyp, to se asi v rámci úspor počká až se to splaví do kanálu a pak se budem strašně divit, že sou ucpaný. Hlavně že se chlubili v Břežanu s novým zametačem, minulej rok snad ani jednou nevyjel. A ten bahnitej tankodrom před hospodou na křižovatce, to je taky super. To by mě zajímalo, kterýho pitomce napadlo do těch děr navozit písek a hlínu.

—————————————–
Plesatel 24. 2. 2013 08:40
Tak jak dopadl včerejší ples? Bylo doufám narváno a jistě lepší pro Břeháky jak v těch Chvaleticích. Povídejte, přehánějte ať se něco dozvíme. Po více jak 5 letech ples ve Břehách. Hurá.

Odpověď – P. (24. 2. 2013 10:02)
Ples byl perfektní, moc děkuji našim hasičům, že to uspořádali opět ve Břehách. Hudba byla dobrá, tombola bohatá. Jen škoda, že nepřišlo víc lidí. Divím se, že vůbec nebyli starší hasiči, kteří dřív chodívali a taky mě překvapilo, že tam byl jen jeden člen obecního zastupitelstva. Asi je kultura v obci nezajímá. A neděkuji pracovníkům technických služeb, kteří ač moc dobře věděli, že je ples, tak nevyhrnuli vůbec parkoviště a neposypali chodníky, které byly pěkně kluzké. Snad si nikdo nic nezlomil při návratu z plesu.

—————————————–
Sledujte dnes na Nově 20. 2. 2013 20:14
Dnešní pořad Na vlastní oči na Nově budou tak trochu i o Břehách se mi zdá. Politici a levné bydlení je zajímavé téma i v naší vesnici. Praha 7 byty, Břehy pozemky.
—————————————–
Více takových i třeba u nás :- 19. 2. 2013 23:20
http://pardubice.idnes.cz/povinna-verejna-sluzba-skoncila-presto-i-nadale-pomahaji-sve-obci-p9c-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130219_1891333_pardubice-zpravy_pri
—————————————–
Pozor, pozor 2. 2. 2013 12:14
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=770321
—————————————–
Ředitel ZŠ? 31. 1. 2013 10:07
Víte někdo,jak probíhá výběrové řízení na post ředitele školy a kdo vlastně se přihlásil? Někdo níže napsal,že dva lidi.A jeden z nich údajně má být paní Pospíšilová? Pokud je to pravda,myslíte že je to odpovídající náhrada za pana Hamršmída? Já si nejsem,tak docela jistá…. No snad ten druhý uchazeč je trochu víc zkušený pedagog a má nějaké zkušenosti s vedením školy.

Odpověď – Lukáš Novotný (21. 2. 2013 21:45)
Ředitelkou naší Základní školy byla jmenována paní Mgr. Jiráková z Přelouče. Přejeme hodně úspěchů jak jí tak našim dětem. Nastoupí od 1.3.2013.

—————————————–
Soudruh (komunistaonvp@email.cz) 31. 1. 2013 09:27
Hmmmm,
třeba se té třetině nelíbí například některé z následujících paradoxů: před rokem 89 jen přebytky státního rozpočtu x dnes astronomické dluhy; před rokem 89 obrovský majetek v rukou státu x stát má hovno; více pokory x napětí ve společnosti; loutky SSSR a Varšavské smlouvy x loutky USA a NATO; hlady se neumíralo x plné regály harampádí (mnohdy žalostné kvality); lži x ještě více lží; ve většině případů vyrovnané platy obyvatelů x 60-70 % lidí v kategorii cca 9 000 Kč-23 000 Kč, zbytek nad 23 000 Kč; kradlo se povětšinou v malém x krade se ve velkém; přezaměstnanost x nezaměstnanost – cca půl milionu lidí bez práce; absence bezdomovectví x cca 12 000 lidí bez domova ….
Odpověď – Hugo Chávez (1. 2. 2013 13:39)
A co říkáte na likvidaci zemědělství a hospodářství???

—————————————–
Tady je něco pro ODS a TOP 09 (TOKYACS@seznam.cz) 30. 1. 2013 18:06
http://www.novinky.cz/domaci/291779-komunisticky-rezim-byl-lepsi-nez-ten-nynejsi-tvrdi-tretina-cechu.html

Odpověď – taktak (30. 1. 2013 22:23)
Na to špatné se rychle zapomíná. Chtěl bych vidět jak by se to té třetině líbilo zase všechno zpátky, v obchodech na pultech nic, banány jen o vánocích, nemluvě o více jak 200.000 mrtvých a zničených životů, o jejich rodinách a majetku nemluvě.

—————————————–
Chvaletice se prodají 30. 1. 2013 08:42
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/podnikani/clanek.phtml?id=769953

Odpověď – Komedie pokračuje (3. 2. 2013 13:54)
A co na to řiká třeba pan zastupitel erban, to je ten co jednateluje v kempu, který je pro obec tak přínostný. Proč ho tam obec vlastně tak dlouho drží, když má takové výsledky? Jistě,pane starosto :-)))) výnosem z elektrárny mužeme dotovat kemp, co říkáte?

—————————————–
kravina reaguje (sandokanmoravec@seznam.cz) 28. 1. 2013 17:59
Jdi do prdele, ty tele. Jsou to velmi dobré investice, které se v budoucnu vyplatí a budou ku prospěchu všem.

Odpověď – k ??? (4. 2. 2013 17:17)
Kapacita sálu na mlýně má být více jak 250 osob. Druhý sál cca 80 osob.
A platí to obec. Podle toho jak tady čtu, nikdo přesně neví, kolik to bude celé stát. To je mi teda ekonomika, dělat něco a nevědět kolik mě to bude stát. V soukromém sektoru nepředstavitelné. A jestli to někdo ví, tak ať to sem laskavě napíše. O tom zda to uživíme a kolik to bude stát ročně na provozu a energiích raději ani nemluvit, i když by mě to docela zajímalo. Je to pak na každoroční náklad z obecního. Jen pro zvážení, vidíme kolik se toho v obci děje a kolik lidí to navštěvuje, opravdu si myslíte, že potřebujeme takový sál (sály)? To už raději nafukovací halu do 1,5 milionu korun pro děti a sport. Ne prosím použitou a narychlo jak minule:-(
Podívejte se na stav chodníků a silnic ve vesnici a pak se bavme o mlýně a jeho budoucnosti. Holt není nad to mít se čím pochlubit.

—————————————–
kravina 28. 1. 2013 02:47
je zatepleni hospody i oprava mlyna. Obecni hospoda kde se sejde pet lidi?
—————————————–
zateplovačka 27. 1. 2013 10:03
co říkáte na zeteplení kempu za 500 000.- není to pro 5 max deset jedinců zbytečná a dost drahá investice? neměli se tyto peníze spíš investovat do kempu jako takového?proč vůbec funguje hospoda v kempu i v zimě???? když tady máme další 2 hospody.a promítne se tato investice i do nájmu paní Jelínkové?!?!

Odpověď – kemp (4. 2. 2013 11:39)
o to se snaží každý podnikatel… tak si to někdo vemte do podnájmu a předveďte se… myslím, že to lepší nebude… ty hospody tady jsou opravdu úžasný… na kříži urejpaný dědci, na cikánce myslivci, v sauně místní mafie a v kempu místní starý mládenci…

—————————————–
Michal Drápalík 21. 1. 2013 10:56
Dobrý den všem,
rádi bychom Vás touto formou pozvali na čtvrtfinále play off zimní ligy do kterého jsme se probojovali. Letos vyzveme úřadujícího mistra, tým Rockets. Rádi Vás uvidíme u mantinelů v Přelouči pod parkem v neděli 27.1. 2013 v 10h a ve 12h.
Těšíme se, že se zařadíte po bok vytrvalých fanoušků, kteří nás bovzbuzují celou zimu.
Za BSB M.D.
—————————————–
Drtič 16. 1. 2013 22:33
Na chystaném „novém“ jízdním řádu ( obnova z 2011 ), který je měněn protože kraj krátí prostředky na hromadnou dopravu, je nehorší, že se úplně zruší víkendové spoje..

Odpověď – Pardon (23. 1. 2013 13:25)

..těch současných spojů je deset. Jeden dopoledne, jeden po poledni a jeden navečer by v zásadě stačily.., ale když nebude jezdit nic, zase budeme muset tahat auta ku děsu přírody..
—————————————–
pája 16. 1. 2013 12:39
sipat se nemusí ono to prej roztaje!povida každýmu pan klička!!ale asi zapomněl že je zima a mrzne!!!!!lepší vedoucí u technickejch snad nemůže ani bejt

Odpověď – defo nauč se psát (25. 1. 2013 12:36)
koukám,že úroveň pisálků fakt nezná mezí.když už píšete negativní věci,tak kurva aspoň,ať se to dá číst.
tady máš ty negramote stránky,kde se můžeš vzdělat
http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=sypat

—————————————–
ředitel školy 15. 1. 2013 19:37
máte někdo info, kdo už se přihlásil na ředitele školy?

Odpověď – Kdo? (31. 1. 2013 12:51)
pí Pospíšilová vykradla školu?

—————————————–
sníh 14. 1. 2013 10:02
Kličko, to bílý co leží na chodnících a ulicích je SNÍH! Na to je dobrá lopata, hrablo, koště a multikára s radlicí.

Odpověď – pro kluziště (29. 1. 2013 13:29)
„Komouše“ si neberte do huby – to byla banda pusinek.

—————————————–
Splavnění Labe 11. 1. 2013 10:32
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/210444-splavneni-labe-do-pardubic-ma-podporu-kraje-stavba-zacne-za-rok/

Odpověď – Radost? (13. 1. 2013 10:56)
Zajímalo by mě, kolik se dnes vozí lodí zboží do chvaletic? Podle mě nic, tak proč mrhat peňezma a zvyšovat ve Břehách kamionovou dopravu, která bude jezdit do přístavu v pardubicích z dálnice. A povodně se rozlévají už před mělicema tak nevim nevim zda to břehy ochrání?

—————————————–
Drtič 8. 1. 2013 10:58
Vážení, sice mne děsí mnohost hrubých chyb, ale to je každého vizitka, i anonymů. Avšak stále platí kodex níže, že se budeme vyjadřovat slušně a bez osobních invektiv. Konečně každý má právo udělat chybu, stejně jako za ni nést odpovědnost a nikomu jistě neulehčí, pokud mu tu chybu budete ještě omlacovat o hlavu a veřejně. Stejně tak jsme server jedné malé polabské obce, které se snaží pomoci k otevřenosti obce a k jejímu zvelebování a myslím, že je minimálně hloupé řešit zde témata nad rámec našeho regionu, které se naší obce a bezprostředního okolí nedotýkají. Následně tedy budu takové příspěvky i s náznaky promazávat.

Odpověď – kubo neber to tady tak vážně (11. 1. 2013 09:32)
nikomu tím nepomůžeš, spíš sobě uškodíš…nech tomu to „kouzlo“ anonymity…beztak tady píšou pořád ti samí.teď teda ty asi nejvíc 🙂

—————————————–
pája 7. 1. 2013 20:47
když pan Rambousek nereaguje nezvedá telefony tak je asi težký se snim na nečem dohodnout,se ani nedivim že to sem naký hasič napsal!!a co jsem slyšel tak se nejedná zrovna o malé peníze..když neco slibyl do konce roku a nesplnil tak to je taky těžký..

Odpověď – bajaja (8. 1. 2013 18:27)
Holky chápu že se zastáváte táty jste jedna rodina ale 30000kč co jsem slišel je pro sbor dost peněz taky jste tam byli a běhali a vite jak se penize těžko scháněj a jestli to slíbil vrátit do konce roku tak to měl udělat………

—————————————–
Nový ceník. Super 7. 1. 2013 18:12
http://www.bunkov.cz/web/index.php?page=cenik
—————————————–
Účtujeme s Kalouskem 7. 1. 2013 17:08
http://www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/uctujeme-s-kalouskem/
—————————————–
zajimave 7. 1. 2013 14:05
potápějící se TOP09:
https://www.signaly.cz/anti-top_09/info
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-57017820-lochneska-v-top-09

Odpověď – Drtič (8. 1. 2013 10:50)

Pominu, že je to jen názor jednoho novináře, avšak co do obsahu nepotápí se, ale hovoří se spíše o rozvodu 😉
—————————————–
No jo!!! ODS 6. 1. 2013 22:11
Ja bych bejt vama do ODS moc nerejpal , překvapuje mĕ , že ve Břeháh se velmy dobře uchytla ČSSD??? A Top 09 tam taky nic moc extra nebylo , neni a nebude!

Odpověď – Velmy (6. 1. 2013 23:27)
..a zase nějaký chytrák s pěnou na výfuky

—————————————–
Anketa. 6. 1. 2013 21:16
Koho tipujete na vítěze prezidentských voleb ve Břehách?
—————————————–
hasič 6. 1. 2013 09:01
Pane obecní zastupiteli Rambousku, neměl jste něco vrátit našemu Sboru dobrovolných hasičů do konce roku? Chápu, že do finančních problémů se může dostat každý, ale řešit to takto, a pak se nechat zapírat a nekomunikovat, to by mě hanba fackovala. Že se nestydíte, obecní zastupitel a nedokáže dodržet slovo.

Odpověď – Monika Nováková (10. 1. 2013 18:39)

Pro Rambouskovi: Nevím, jak vás napadlo, že to psal Marcel. 1. v době napsání této zprávy byl v nemocnici a neměl přístup k internetu 2. na schůzi ani nebyl, od středy ležel v nemocnici…3. nevím, proč ho napadáte, vždycky stál za Fandou 4. vždycky se to dá řešit jinak a ne to psát sem, na schůzi jsme se dohodli jak..5. Fandovi nikdo zásluhy nebere…6. kdyby to chtěl Fanda řešit, tak přijde a dohodne se. TAK V KLIDU, NIC MU NIKDO NEUDĚLAL
—————————————–
Michal Drápalík 3. 1. 2013 07:29
Dobrý den všem,
trošku Vám tu rozbiju zajímavou debatu pozvánkou 🙂 O víkendu sehrajeme dvě hokejbalové utkání v Přelouči pod parkem. Čekají nás týmy Motoru a TPS, začátky utkání jsou 14 a 16 hod (posunuto o hodinu oproti oficiálnímu rozpisu). Budeme se na Vás u mantinelů těšit.
BSB
—————————————–
Amnestie 2. 1. 2013 20:11
Co říkáte na amnestii? Ods nikdy více, už nikdy ani ve Břehách.

Odpověď – Kryl (2. 1. 2013 21:33)
Co nás ještě čeká a nemine?

—————————————–
Zajímavost 1. 1. 2013 20:28
http://technet.idnes.cz/cina-prisna-cenzura-internetu-deg-/sw_internet.aspx?c=A121231_170256_sw_internet_pka
—————————————–
Není čas 1. 1. 2013 19:29
http://www.projekty-moravek.cz/

Odpověď – Jak praci tak k ….. (5. 1. 2013 20:30)
Plne pracovni nasazeni.

—————————————–
Karel 1. 1. 2013 10:46
http://www.nez-bude-pozde.cz
—————————————–
Kniha 27. 12. 2012 18:25
Kolik stála ta brožura břehy, ve které mi zásadně chybí ekonomická situace kempu v součastnosti. P.s kniha se mi hned rospadla.

Odpověď – Jakub Pospíšil (2. 1. 2013 20:17)
Dobrá za to se VŠEM omlouvám , uznám svou chybu .

—————————————–
Počty 22. 12. 2012 12:09
Jak si může škola přešvihnout rozpočet o více než 100 tisíc, není to taky její vizitka?

Odpověď – Moon (22. 12. 2012 12:55)
když si chtěl malovat at si to taky zaplatí! Ale konečně táhne do pryč!

—————————————–
Michal Drápalík 22. 12. 2012 10:38
Kubo, trošku radikálněji řečeno, ale v zásadě máš pravdu… Taky mě ten příspěvek, ohledně odsunutí dětí s lehkou dysfunkcí, zaujal. Kdo na píše, že na normální školu nepatří by se na tu normální školu měl vrátit a možná dávat trošku pozor při výuce. A vy co si stěžujete na radikálnější metody pana Hamršmída si uvědomte, že to je chyba jen Vás, jaký materiál mu tam posíláte. Škola má učit a ne vychovávat, pokud tu výchovu někteří rodiče zanedbají, není se čemu divit.

Odpověď – jakub pospíšil (1. 1. 2013 18:35)
Ano , vim , že s Hamršmídem je taky sranda ,a dĕti v dnešní dobĕ taky nejsou liliový kvĕt ,ale buzerovat je od první třídy to taky neni nejlepší . A když přídou rodiče chovaj se k dĕtem jako andílkům.

—————————————–
Jakub Pospíšil (nejsem anonym! 21. 12. 2012 13:12
Jo a jinak proč by dítě mělo do zvláštní školy , když má dys. tohle to sou jen komunistický kecy to by mě zajímalo co kdyby třeba tvoje děti měly dys…????!
Sám se rači seber jo !!!
—————————————–
Bývalý problém 21. 12. 2012 13:08
——————-) odpověd Lodka+Pája
—————————————–
Bývalý problém 21. 12. 2012 13:07
Naprosto souhlasím nejlépe je tem všechny vyměnit .To že dítě mlátí jen zato že nechce jíst to co mu nechutná , nebo aby kuli své vadě , za kterou nemůže muselo pokaždé opravovat opravu diktátu atd…. dokud nebude bez chyby tak to je trochu moc , nebo když do toho všeho není dítě oblíbencem a oni mu dávají úkoly navíc je aby se prej lepšilo ???????
—————————————–
hláška dne 21. 12. 2012 07:07
„Pomáhejme si a mějme se rádi“
PM

Odpověď – Blanka (21. 12. 2012 07:44)
Ale hlavně čí jsou ty peníze, že?

—————————————–
co to zase je? 21. 12. 2012 07:04
Takže mlýn je dražší než pánové čekali, a to si tu opravu ani na schůzi neodhlasovali. Všem co umí hospodařit hezké Vánoce ostatním lekce matematiky:-)
—————————————–
Lodka+Pája 19. 12. 2012 13:56
Přesně tak, komu se nelíbí, že jejich dítěti dá učitel pár pohlavků nebo je místo učení prohání okolo školy aby se uklidnili, natož ty co mají nějaké dys nebo jinou vadu, kteří na normální školu vůbec nepatří, tak ať si jde někam jinam! A oni jdou…
—————————————–
úloha 18. 12. 2012 18:09
Jednoduchá úloha z matematiky. 320kč za metr mínus 85kč za metr se rovná???
A to je výrov mnohem zajímavější lokalita.
http://www.sreality.cz/detail/prodej/pozemek/pro-bydleni/brehy-brehy-k-pile/793765212

Odpověď – Další úloha z matiky (1. 1. 2013 20:41)
700 000kč děleno 760metrů je 921korun za metr. 921kč mínus 85kč je srašně moc peněz :-((((((
http://www.sreality.cz/detail/prodej/pozemek/zahrada/brehy-brehy-bahnikova/836801372

—————————————–
pája 17. 12. 2012 09:14
přesně tak co máte proti panu hamršmídovi?!nejlepší učitel co ta mohl tech x let učit!lepší se už asi nenajde..sice je trochu přisnější ale proč ne když dneska vydim ty děti jak jsou drzí a mnoho rodičů si je nedokáže vychovat tak to je těžký!!!
—————————————–
lodka (lodkalodka@seznam.cz) 15. 12. 2012 13:05
Nevím co pořád všichni mají proti panu Hamršmídovi.Je to učitel na pravém místě naučil spousti generací a můžeme být za to vděční.A vůbec nechápu jak někdo může napsat,že po jeho odchodu bude chodit do školy více dětí a to že jezdí na výlety to snad v každé škole.To co se v naší obci ted děje za to by jsme se měli stydět a naše zastupitelstvo by se nad sebou mělo zamyslet a alespon tomuto kroku zabránit,nebo mají rodiče sepsat petici aby se tu konečně něco začalo řešit,nebo dopadneme že naše děti budou jezdit do Přelouče do školy už od první třídy?
—————————————–
pája 15. 12. 2012 11:28
važení spoluobčané..pan klička to věděl moc dobře že má být náledí a místo toho aby šel něco dělat tak si jede radši na nákup!je přece sobota to on dělat nebude

Odpověď – JV (15. 12. 2012 14:19)
Klička ať se radši vrátí do USA umejvat nádobí, to mu šlo nejlíp. Na vedoucího TS prostě nemá. Zlatej Ziegler nebo Němec, to byli lidi na svém místě.

—————————————–
naštvaný občan 15. 12. 2012 08:40
Tak tady už končí veškerá legrace, ráno aby si člověk vzal do krámu brusle! Proč nejsou posypané chodníky a ulice??? Večer ve zprávách na to jasně upozorňovali, že bude ráno ledovka. Jak je možné, že si pan Klička v klidu sedí doma, místo aby zajistil schůdnost chodníků? Není to poprvé co nic nedělá a za to mu pane starosto dáváte ještě odměny??? To jsme vám vážně pro legraci? Pan Němec musel z TS odejít jen kvůli utopenému traktoru, ale nepamatuju se, že by za něj bylo někdy v obci takové kluziště jako je to teď za Kličky. Jak tak tady čtu, tak Klička už udělal víc škody a ještě dostane odměny? To se mě snad jenom zdá.

Odpověď – no (15. 12. 2012 11:21)
konečně začli sypat, to to trvalo.

—————————————–
moon 12. 12. 2012 21:36
Taky to slyšel. Snad to neni pravda. Ale starosta nadělal takových pr……, že bych se mu nedivil. Co je moc je moc.
—————————————–
plesa (plesa55@seznam.cz) 12. 12. 2012 21:16
Tak jsem slyšela, že ředitel Hamršmíd dal výpověď. Prý mu došla trpělivost s úřadováním obce. Škola je bez peněz, Morávek neplatí na provoz. Je to tak? Fakt odchází?

Odpověď – pro škoda ho. (22. 12. 2012 12:18)

Bohužel děti už chodí i jinam a škola nezanikne bez učitelů, ale bez dětí. !!!!! A to hospodaření s vymalováním školy je fakt divný.
—————————————–
pája 12. 12. 2012 12:06
vážení spoluobčané stim že klička a si spí to svama naprosto souhlasim…hrůza!!a vidět ho jezdit z multikarou je jste vetší děs!!pan klička šetří se solí prej je drahá je tohle normalní asi ne!

Odpověď – Aha (14. 12. 2012 08:22)
tak proto dostal Klička tu štědrou odměnu k výplatě. Ono je to za uspořený posyp.

—————————————–
občan 6. 12. 2012 16:40
Kličko, to čekáš na jaro až to sleze samo nebo co? Aspoň ty chodníky mohl přes den někdo zamíst.

Odpověď – Novín (17. 12. 2012 20:30)

Nerozumím,proč nejsou upraveny nové ulice na Novíně? To jsou přece naši sousedi a silnice si koupili, nebo ne?
—————————————–
Kanál 26. 11. 2012 23:23

—————————————–
Auto venku 22. 11. 2012 21:16
Co to bylo za právnickou firmu na veřejné schůzi?

Odpověď – JPP (4. 12. 2012 19:54)
Slyšel jsem, že to bylo transparency internacional, že by pozemky stále žily?

—————————————–
P. 20. 11. 2012 15:42
Dotaz pro naše zastupitele. Nedávno jsem jela večer kolem mlýna a všimla si, že se se svítí v té přístavbě vedle elektrárny. Když byl tehdy ve mlýně den otevřených dveří, překvapilo mě, že se z toho dělá pěkný dvoupokojový byt. Zatím ale starosta vždy v Břeženu psal jen o bytech ve vile a o tomto nic. Ptám se tedy, kdo a k čemu tyto prostory využívá. Děkuji za odpověď.

Odpověď – Michal Drápalík (21. 11. 2012 15:34)
Nebylo by lepší položit dotaz na oficiální stránky obce? 🙂 Popřípadě se zeptat zítra na schůzi? 🙂

—————————————–
Věra Novotná 19. 11. 2012 19:44
Dobrý den. Z důvodu objížďky, která vede naší obcí, ulící Obránců Míru jsem požádala na krajském úřadu v Pardubicích (odbor dopravy) o umístění dopravních značek na snížení rychlosti. Prosím o dodržování této rychlosti, jde o bezpečnost nás všech. Děkuji. Věra Novotná

Odpověď – Král Brambas (15. 12. 2012 12:12)
Skřítku, jsem na tebe zvědavej, jak budeš s favoritem ve vesnici předjíždět a hlavně jet přez 100 Km/h, šáhni si do svědomí, vaše drby jsou skandální !

—————————————–
z oficiálního webu 18. 11. 2012 11:51
Obec Břehy informuje občany, že poskytne malý nájemní byt č. 5 v čp. 107 jednomu ze 4 žadatelů, kteří jsou evidováni na Obecním úřadu Břehy. Pokud někdo z ostatních občanů obce má o tento nájemní byt vážný zájem, může do 20. listopadu 2012 do 15.00 hodin podat žádost přímo na Obecní úřad Břehy. Došlé žádosti budou posuzovány poslečně a rozhodne o nich zasupitelstvo 22.11.2012.
—————————————–
Lukáš Novotný 14. 11. 2012 19:32
Ano, bude tam malý cca 2,5ha rybník. Buduje Rybářský svaz Přelouč.
Fotografie z výlovu Buňkova naleznete zde:
http://www.rybariprelouc.cz/index.php?mact=Album,m5d543,default,1&m5d543albumid=33&m5d543returnid=71&page=71

—————————————–
Druhý Buňkov 14. 11. 2012 19:27
Víte něco o tom že se za Buňkove bagruje druhý rybník?????
—————————————–
Co se šušká u krámu aneb o nás 12. 11. 2012 22:19
1) Kdo vybral firmu bez výběrového řízení na opravu mlýna??? (rozdělit zakázku na dvě etapy a tak se vyhnout VŘ byl nápad starosty???
2) Kolik stála pergola u sokolovny???
3) Proč Výrov vzkvétá a zbytek obce pokulhává???
4) Kdo vede účetnictví v kempu a proč tuto osobu a za co platíme mimo sezónu???
5) Kdo projevil zájem o pozemek za Bucharem a v jakém stadiu je prodej tohoto obecního pozemku???
Odpovědí se asi nedočkáme, ale třeba se svědomí v někom pohne….nebo toho chceme moc???
—————————————–
Úcta k jinému názoru 10. 11. 2012 07:02
Nereakce starosty obce vypovídá o všem, je mi z toho smutno, když téměř 23 let poté zase nediskutujeme a z některých lidí co se ptají jinak než se hodí děláme třeba udavače a vyvrhely. Ještě, že je nezavíráme a nevyhazujeme ze škol. Michale děkuji Vám za kvalitní názor a dotazy. Teď jsem zvědav a nejen já na reakce těch druhých. Je krásné co píšete, že za peníze to nestojí.

Odpověď – hroší kůže (11. 11. 2012 21:40)

Pan starosta Morávek zřejmě nabyl dojmu, že v této obci již může vše. Vážil jsem si ho za to, co pro obec dokázal. Nyní se za něj více stydím. Slovo morálka je mu cizí. To si tu v obci s ním vážně všichni tykáte, nebo vám něco přihrál, že jste vůči jeho postupům slepí????
—————————————–
z oficiálního webu 8. 11. 2012 21:42
Michal Drápalík (Neregistrovaný) 8.11.2012 12:38:55 ≡ (Dnešní)
Všeobecné otázky a dotazy > Dotazy > Zamyšlení nad Břežanem (č. 915154)
Dobrý den pane starosto,
již dlouho sleduji místní diskuze ohledně dění ve Břehách. Nikdy jsem se významně nepodílel na jejich vývoji. Jenže po přečtení posledního Břežanu mi to prostě nedá. Vždycky jsem Vás měl a stále mám za velice inteligentního člověka s velmi dobrým vystupováním, takového, jaký starosta být má. Ale přijde mi, že celý Váš informační text v Břežanu je jen jedna velká obhajoba a podbízivé čtení pro lidi, promiňte, kteří by mohli být manipulovatelní a kteří by mohli slyšet na lákavé nabídky zajímavých představení, popřípadě falešného pocitu bezpečí. V případě, že máte udělán průzkum a hlavně konkrétní finanční představu o uspořádání byť jen jednoho zájezdního představení pražského divadla, rád si ji někde přečtu. Z mého pohledu se mi to jeví jako finanční sebevražda. Bohužel za poslední volební období ve Vašem vedení je v obci až moc otazníků nad areálem mlýna, hospodaření autokempu nebo již pozapomenuté parcely na Výrově. Ale co je podle mě důležitější, lidé si Vás zvolili, tak se jim za každou věc co uděláte se svými spolupracovníky neomlouvejte a nepodbízejte (přesně tak na mě ten text působil). Buďte odpovědný starosta, který se nebojí přiznat chybu, protože lidé radši prominou chybu, než lež a mlhu. Věřte, že když budete upřímně odpovídat i na nepříjemné dotazy, Váš kredit v obci rapidně vzroste.
Ať se Vám daří, s přátelským pozdravem Michal Drápalík

Odpověď – JENŽE (10. 11. 2012 15:05)

Někteří a není jich tu málo se dívají s klidem lidem do očí i když jim kradou za zády či před dokonce před očima. Ti co do toho vidí jsou umlčeni tu cestou, tu přeložkou tu zákázkou a ostatní nevidí či jak ovečky mlčí.
—————————————–
Břežan 7. 11. 2012 13:36
Tak už je tady, dokonce letos už druhý úsměvný občasník a samochval naší obce. Copak v něm asi najdu? No né, tady se toho událo. Zajistli jsme,dokázali jsme, převzali jsme…nestačím se divit.Samá pozitiva a sociální jistoty. Zvláště je upřímné poděkování zastupitelům za „souhlas“ k opravě fasády na mlýně. Jak úsměvné. Opravdu Břežan nezklamal. Na závěr se pokochejme kvalitní fotografií ( zřejmě foceno v mlze). Tak teď už si jen koupit Blesk a večer kouknout na zprávy na Nově a výplach mozku globálně dokonán. Děkujeme.

Odpověď – Děkuju a nechápu (7. 11. 2012 19:42)

Dnešní akce v kempu s panem Krytinářem byla moc povedená, děkuji tímto organizátorce, ale po přečtení dnešního Břežanu, nechápu, proč pro podobná setkání stavět sály pro 80 lidí, nebo dokonce pro více jak 200 lidí. Na taková to setkání stačí restaurace v kempu a nemusíme chodit až na Výrov. Toť můj názor za setkání důchodců každou středu v měsíci. Je škoda, že se pan starosta nepřišel podívat, aby viděl realitu a kolik lidí na tak zábavného herce ve břehách příjde a to zadarmo. Hospoda bylá plná a atmosféra příjemná. Děkuji za možnost říci si svůj názor.
—————————————–
tady je vše 3. 11. 2012 16:49
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl?subjektId=isor%3a136706&klic=v4nu06
—————————————–
Ztrata kempu 2011 – 237tisic 3. 11. 2012 15:22
Hruza v kempu – 237 tisic v roce 2011
Pane erbane jak je to možné???
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl.pdf?subjektId=isor%3a136706&dokumentId=C+4192%2fSL16%40KSHK&partnum=0&variant=1&klic=d3eepd

Odpověď – účetnictví kemp (7. 11. 2012 08:58)
kdo vede účetnictví v kempu od října do dubna??? Pobírá tato osoba v tomto období měsíční plat??? Pokud, že ano, ptám se za co??? Nebylo by vhodnější kdyby účetnictví kempu vedla osoba co dělá účetnictví obce???

—————————————–
pája k návsi 30. 10. 2012 08:18
souhlasim plne!ta náves je odporná…ale pan starosta na veřejné schůzi kdysi dávno povidal že se to zatravní a udělá se z toho malej parčík!dokonce jsem videl i plánek
ale nšlo zrovna o levnou zaležitost co se tyče této investice!

Odpověď – reaguji na Kocourkov (2. 11. 2012 19:19)
Máte pravdu s tím Kocourkovem . Náves bude před mlýnem . Huráááá

—————————————–
Z oficiálního webu obce 30. 10. 2012 06:31
Jaja (Neregistrovaný) 28.10.2012 16:40:50
Všeobecné otázky a dotazy > Dotazy > Stale nic (č. 913108)
Prosim o odpovedi, snad si to jako volicka mohu dovolit, vas takto kontakovat a otazky jsou srozumitelne? Na neoficialnich strankach je docela velka kritika ts, co si o tom myslite a resite nejak ty podmety? Kolik jejich provoz stoji rocne, uz jsem se ptala a vy stale nic. To je to tak tajne, nebo to snad nevite? Zajimaji me platove naklady a ty provozni a treba co vsechno ts v obci zabezpecuji. Nejak mimo uklidu a sekani me nic nenapada, ale jsem obycejna zena, tak to tak berte.
RE V
Taky nás to zajímá (Neregistrovaný) 30.10.2012 00:33:55 ≡ (Dnešní)
Stale nic (č. 913615)
Paní Jájo asi se vás bojí, že stále neodpovídají . Anebo ty vaše dotazy nepovažují za tak důležité. Mě to taky zajímá jak a kam ty peníze tečou. Paní Jája se ptá jasně a tak byste nám všem občanům mohli odpovědět je to přece slušnost. Kdy plánujete dodělat ten chodník v Bahníkové ulici, který tak nějak končí před domem pana Kličky ? A co ta náves plná kaluží . To je pěkná vyzitka obce . Cyklostezka ta bude asi v roce ,,nikdy´´ . Nebo čekáte až bude konec světa že jo ?

Odpověď – K xx (3. 11. 2012 14:18)
Jde spis o obsah nez formu, zkuste napsat neco co ma obsah a nejaky nazor. To ze starosta obce, ktery bere slusny plat, neodpovida občanum je taky pěkná „vyzytka“ a mlýn je taky „vyzytka“ o uvažování a hospodařní.

—————————————–
Břežan 29. 10. 2012 20:45
Konečně Břežan !!!
—————————————–
TECHNICKY 29. 10. 2012 18:07
TAK CO UMÍ PAN KLIČKA?TAK TO BY MNE TEDY TAKY ZAJÍMALO???ŽÁDNÁ PRÁCE ZA NÍM NENI DOKONČENA…VIZ SCHODY NA MLÝNĚ A CHODNÍK PŘED DOMEM MÁ!TAK PROČ HO DĚLAT DÁL???KDYŽ SEKÁ TRAVNIK TAK SE PŘIDTE PODÍVAT!ON NESKÁ ON POTRAVNÍKU JENOM JEZDÍ!MOHL BY DĚLAT ZASTOUPENÍ V F1

Odpověď – Jiří Jura (JJ) (9. 11. 2012 17:08)

Zdar Tome,
nemám problém s tím se podepsat, jenže psal sem to za sebe (viz níže), a navíc, jestliže se zde 99% lidí nepodepisuje, tak proč se podepisovat. Navíc, jak vidím, tak si i bez podpisu poznal, že sem to já 🙂
Vůbec nezpochybňuji, že ses na to starosty ptal, taky vím, že se chodník dělal (bez toho povolení…) – ono je to jinak, nějak špatně jsem si přečetl ten předchozí příspěvek, takže tím „nás“ , bylo myšleno „na stavebním úřadě“ :), takže omluva a beru zpět…. asi mě rozhodilo to, že se u nás na úřadě vystřídali lidi a ani o tom nevím…
ale je mi taky divný, že to už u nás neřeší, a vůbec nevím na co se čeká, asi na to, až se zvednou po novým roce správní poplatky.
Stezka – od Střídně k Labi je stavební uzávěra, takže se budovat nic nemůže – není uzemní rozhodnutí, není nic… podle mého není úplně hotová ani projektová dokumentace na „kanál“, protože se začlo znovu.. je to ještě „běh na dlouhou trať“ a obec s tím vůbec nic dělat nemůže.
Co se týče toho zbytku, pokud vím existuje nějaká studie, kde stezka vedla dál někam podle Živanické svodnice… tam by asi problém nebyl
—————————————–
Jana 28. 10. 2012 16:31
Ráda bych poprosila řidiče taxi, který parkuje v křižovatce na Festovně, aby stál jinde, není tam přehledno. Je tam nebezpečno, hlavně když tam v křižovatce stojí víc aut.
—————————————–
technický 24. 10. 2012 08:34
kdyby ste nekdo potreboval odvézt nákup z přelouče,tak si řekněte technickejm!sem slyšel že to praktikujou

Odpověď – Snih a na (28. 10. 2012 08:15)
Mohlo by se uklidit to nadělení. Odtoho technický jsou, pane starosto.

—————————————–
Lukáš Novotný 23. 10. 2012 18:43
Dobrý večer, začal jsem e-lerningový kurz Vzdělaný zastupitel.Je mi líto, že mi v testové otázce viz, níže, vyšlo jako správná odpověď něco, co bohužel ve Břehách nebyla pravda.
Testová otázka z kurzu Vzdělaný zastupitel:
V případě, že člen zastupitelstva obce rozhoduje na jednání zastupitelstva nebo rady o záležitosti, která by mohla znamenat výhodu nebo škodu pro něho osobně nebo pro rodinného příslušníka (osobu blízkou), pak musí:
Podle výsledků jediná správná odpověď:
ohlásit tuto skutečnost příslušnému orgánu obce před hlasováním a dále se zdrží hlasování, hlasuje nebo se hlasování vůbec nezúčastní.
Doporučuji všem zastupitelům si zdokonalit své znalosti a vědomosti 🙂 http://www.vzdelanyzastupitel.cz

Odpověď – bez jména (9. 11. 2012 12:00)
Už se jim toho ukázalo dost a nikam to nevedlo…jestli není chyba i naši vrchnosti v parlamentu….krásnej návod, že se vyplatí ve jménu blahobytu odklánět pár rozpočtových prostředků i pro sebe.samozřejmě přes třetí a více stran 😉 bravo

—————————————–
občanka 23. 10. 2012 15:37
ještě dovětek – lidi nezávidte, krátíte si tím život, raději se snažte ať se máte taky líp

Odpověď – Nepodnikat v pracovní době (23. 10. 2012 18:03)
Myslíte, že nevelký rodinný dům je určený k ubytovávání většího množství lidí? Podle mě ne a obec by to měla řešit. Nepodnikat v pracovní době, je výzva pro všechny kdo pracují v samosprávě a jsou placeny z našich daní a oni to moc dobře vědí. Občanko, co mlýn, jak se na něj díváte, využijeme ho?

—————————————–
odmeny v technickejch 23. 10. 2012 10:56
jj,naprostoso souhlasim ze by mnel dostat odmeny ten kdo si je zaslouží!a to že si 2urcity lidi jezdej kazdej patek do prelouce pro polivku,tak to mne tedy taky zaráží!!naprostá pohoda..a proč vubec takovej clovek jako jen pan klicka pracuje u technickejch?kdyz ma nemalej prijem z pronájmu sveho baraku veitnamcum!podle mne by tam mohl bejt klidne nekdo jinej kterej je na tom financne hůř!!

Odpověď – xx (24. 10. 2012 16:32)
Proc neupozornite financni urad?

—————————————–
Odměny v technickejch 20. 10. 2012 13:39
Technicky maj prý dostat nejake mimořádné odměny, pane starosto, co je na tom Pravdy?

Odpověď – A za co? (20. 10. 2012 21:16)
Měli by to dostat jen ty co opravdu makají a ne ty co si denně jezdí v pracovní době multikárou do Přelouče na jídlo.

—————————————–
Děkujeme za výpočet 19. 10. 2012 06:46
skřítek reaguje:
16.10.2012 (08:53)
No vidíš Jájo, tak ses zase dočkala aspoň části odpovědi. Vím žes chtěla konkrétní čísla a ne jen citaci zákonů a nařízení vlády, ale z toho si to můžeš vyčíst. No a pro ty kdo by to nechtěli hledat, tak uvolněný starosta devítisethlavé obce má nárok na měsíční mzdu 36 tisíc Kč, neuvolněný místostarosta až 18 tisíc Kč a ostatní zastupitelé berou po tisícovce. Kolik stojí technický, to z nich asi nedostaneš. Zkus opít Kličku, třeba se ti pochlubí. 🙂

Odpověď – q (9. 11. 2012 12:02)
30 000,- bere klička

—————————————–
Tyčáci 14. 10. 2012 20:12
Ne, že bychom se chtěli čímkoliv chlubit, naopak, chceme se podělit – za účast jsme vyhráli knihu s celkem originálními recepty na úpravu dýně, tak jestli má někdo zájem, přepsali bychom je sem.

Odpověď – TYčáci (19. 10. 2012 22:49)
V aktualitách je ke stažení wordovský soubor s pár recepty, možná časem nějaké přidáme, hlavně až sami vyzkoušíme. Až vyzkoušíte, dejte vědět.

—————————————–
Pravicak 13. 10. 2012 18:13
Gratuluji ods k vysledku v krajskych volbach:-)))

Odpověď – Technice (14. 10. 2012 10:31)
V pohode.

—————————————–
Staň se hrdinou (lhuskova@llp.cz) 11. 10. 2012 21:55
Znáte svého hrdinu i vy?
Přečti a navrhni.
http://www.hrdinou.cz/stan-se-hrdinou

Odpověď – skřítek (19. 10. 2012 21:11)
Jo kromě Okresního státního zastupitelství to řešili i policajti, konkrétně Útvar odhalování korupce a finanční kriminality. To je hezký žes viděl taky nějaký dokumenty a že ti to přijde jasný jak píšeš, ale proč jsi teda, když ti to je tak jasný a když s tím tak nesouhlasíš, proč jsi nepodal trestní oznámení a jako důkazy si nepředložil ty dokumenty podložené třeba grafologickým znaleckým posudkem?

—————————————–
zase neodpověděl na webu 9. 10. 2012 22:53
Zase dokola
Dobře
Jaja
smlouva není odhlasovaná veřejně tak je platná? a takový je to politik. Nic proti dobrým věcem co se dějí, ale ten mlýn je zbytečnost a stojí to víc jak 600 tisíc korun z naší kasy. Lidé bděte a ptejte se jestli to chcete takhle bez hlasování veřejně. Já tedy ne. A kemp ticho po pěšině, proč? To jim ani nestojíme za reakce? Sekání je taky pravda, bohužel. A to těch lidí tam vidím mnohem více než v minulosti, a to taky něco stojí, starosto kolik stojí technický ročně na mzdách a provozu? Halo, víme že to čtete nestyďte se nám takovou informaci podat. Děkuji.

Odpověď – to jo…  (27.9.2012 21:20)
Tak dnes na veřejné schůzce v kempu chtěl p. Novotný, aby se veřejně hlasovalo o mlýně. Protože byla vyjímečně opozice ve většině, už to vypadalo na zvrat. Jenže pan starosta Morávek se vyjádřil jasně. Řekl, „Když to neschválíme dnes, tak si to stejně odhlasujeme příště“. A tak to chodí ve Břehách. Ať žije demokracie.

Odpověď – skřítek (19. 10. 2012 21:36)
Kdybys seděl v zastupitelstvu a měl možnost rozhodnout jak bude vypadat barák na kterej se díváš denně z okna, udělal bys to samé co Morávek. Mlýn se tenkrát stejně koupil hlavně z obavy, aby ho dřív nekoupili třeba nějaký nepřizpůsobivý spoluobčani. A stejný je to teď s pilou. Když si vedle ní postavil Jirava barák, tak je asi jasný, že nebude nečině přihlížet až to koupěj třeba nějaký romové, ale radši prosadí nákup a přestavbu obcí a sám si bude moct rozhodovat, komu se pak jednotlivý byty prodaj. A co si myslím o vedení obce? Že je zbytečný, aby bylo v zastupitelstvu 9 lidí, když o všem rozhodují víceméně jen 3 lidi za podpory svých soustraníků. A Morávek si už je natolik silnej v kramflecích, že to klidně řekne veřejně na „plnou hubu“ na zasedání OZ.

—————————————–
Jana Kučerová 8. 10. 2012 10:23
Můžu se touto cestou zeptat pana Tyče, jaký názor má na nový plavební kanál a s ním související bezpečnější cestu pro naše spoluobčany do Přelouče?

Odpověď – Drtič (10. 10. 2012 08:04)
Dobrý den, můj názor na tuhle problematiku je poměrně konstantní. Splavnění Labe ano, zejména v návaznosti na úpravu toku i v Severních Čechách, aby bylo Labe delší část roku splavné nejenom do Děčína, ale až do Německa – Severního moře. Konečně s Pardubicemi jako dopravním centrem počítá i rozpočet Evropské unie na dalších sedm let. S tím souvisí i doplňkové stavby, mezi nimiž by v rámci cesty do Břehů měla být vybudována cyklostezka a stezka pro pěší a zároveň před částí Břehů i protipovodňová hráz. Je otázkou, co do té doby, než toto všechno přes různé průtahy vznikne. Iniciovali jsme alespoň snížení rychlosti a další související dopravní značení a pokud by se mělo započetí/dokončení stavby protahovat, bylo by nasnadě vyjednat dočasnou stavbu a zpevnit pro cyklisty polní cestu jdoucí souběžně se silnicí a chodcům ulehčit zpřístupněním městské autobusové dopravy v Přelouči.

—————————————–
Volby na plotě 7. 10. 2012 13:56
Kolik asi obci zaplatil ten, kdo vyvěsí volebni banner na obecni plot u dětskeho hriste u obchodu? Co pro nás tato strana udělala? Lidi, volte koho chcete jen ty penize co v tom jsou, jsou naše daňe. Vidime to na mlýnu, jak neinvestovat naše penize. Přihlížet jen nestačí, dejte zastupitelum vědět co si myslíte.

Odpověď – volby (10. 10. 2012 13:46)
http://www.novinky.cz/domaci/281086-vhodit-pretrhnuty-listek-do-urny-zavedenym-stranam-nijak-neuskodi-spis-naopak.html

—————————————–
Fotopast 3. 10. 2012 07:17
Fotopast neni reseni, jen buzerace lidi kdo to vymyslel?

Odpověď – Kameraman (3. 10. 2012 19:52)
diskuze na www.obecbrehy.cz/diskuze je dobrá:-) zajímalo by mě kolik lidí to čte? kamery a fotopasti to jsou ve Břehách věci. Raději budu dodržovat pravidla silničního provozu než uklízet celou čarodějnici. On ten kontejner z kempu je tam taky moc krásnej na sportovišti:-)))

—————————————–
životní prostředí 30. 9. 2012 21:41
Co asi dělá menší nákladák za tmy, bez světel u naší čarodějnice? A)Jede pro dřevo. B)Veze něco co tam určitě nepatří:-( C) Nemá se za co stydět a veze pouze spalitelný odpad. ….. Bez světel a ještě do zákazu vjezdu kabrňák, málem tam přejel nějakýho chlapa. Zastupitelé řešte to konečně a ty kontejnery u samoobsluhy je taktéž pěknej hnus. Tuzemáku se ve Břehách vypije plno, dle flašek na chodníku:-)) pár metrů od školky. Velmi nekulturní. Na mlejně kontejnery nebudou? Výrov by si je už zasoužil. A na Novíně taktéž. Kdy už?

Odpověď – Poplatnik (7. 10. 2012 10:03)

Oplotit a poustet pod dozorem, jak to bylo na skladce na vyrove. Sam jsem byl svedkem cizich lidi jak tam vyvazej piliny a dalsi bordel. Pak za to platime a dejchame to. Starosta by mel zakrocit a necekat a ty fotopasti nejsou dukaz, jak poznate nekoho koho neznate a auto v noci nevyfotite. Z vesnice si skladku delat nenechame nebo jo?
—————————————–
Lukáš Novotný 24. 9. 2012 19:46
Sdílejte, piště, komunikujte…
https://www.facebook.com/ObecBrehyUPrelouce
—————————————–
ten co musí makat 24. 9. 2012 19:33
Proč se ty stromy nesází o víkendu, kdo tam má v 9 réno bejt??? Kdo to plánuje?

Odpověď – Panská cesta?? (26. 9. 2012 14:56)
Panská cesta uprostřed rybníka?!, kdo to vymyslel?! asi ten kdo vymyslel Gulášovou ulici hned vedle nebo někdo z pánů zastupitelů kdo se tu cítí jako Pán?!..

—————————————–
Kts 22. 9. 2012 22:05
Sekat a uklizet by to chtello a poradne. Ne mlyn ne stromy v poli. Souhlasim.
—————————————–
chara 20. 9. 2012 19:32
lidi rad bych věděl koho napadlo za smolikem smerem do lesa vysazet stromy?víte o tom někdo něco?to odhlasovalo zastupitelstvo???já si myslim že technické služby maj dost práce v obci! a ne nekde sázet stromy podle mne zbytečně…řekněte na to svůj názor děkuji
—————————————–
Zase dokola 19. 9. 2012 06:56
Dobře
Jaja
smlouva není odhlasovaná veřejně tak je platná? a takový je to politik. Nic proti dobrým věcem co se dějí, ale ten mlýn je zbytečnost a stojí to víc jak 600 tisíc korun z naší kasy. Lidé bděte a ptejte se jestli to chcete takhle bez hlasování veřejně. Já tedy ne. A kemp ticho po pěšině, proč? To jim ani nestojíme za reakce? Sekání je taky pravda, bohužel. A to těch lidí tam vidím mnohem více než v minulosti, a to taky něco stojí, starosto kolik stojí technický ročně na mzdách a provozu? Halo, víme že to čtete nestyďte se nám takovou informaci podat. Děkuji.

Odpověď – to jo… (27. 9. 2012 21:20)

Tak dnes na veřejné schůzce v kempu chtěl p. Novotný, aby se veřejně hlasovalo o mlýně. Protože byla vyjímečně opozice ve většině, už to vypadalo na zvrat. Jenže pan starosta Morávek se vyjádřil jasně. Řekl, „Když to neschválíme dnes, tak si to stejně odhlasujeme příště“. A tak to chodí ve Břehách. Ať žije demokracie.
—————————————–
Zajímavá diskuze, nediskuze na 19. 9. 2012 06:34
http://obecbrehy.cz/diskuze/

Odpověď – xxx (28. 9. 2012 21:03)
Tak to jsem zvědav, jestli starosta odpoví. Nějak se mu do toho evidentně nechce.

—————————————–
sekání 18. 9. 2012 19:45
Všimli jste si, že za pana Němce byla obec mnohem lépe posekaná a bylo jich tam půl. Čím to je?
—————————————–
Lukáš Novotný 18. 9. 2012 18:58
Dobrý den,
asi nejlepší předpověď počasí na internetu. Hezký podzim:-)
http://www.foreca.cz/Czech_Republic/Brehy
—————————————–
Hromada 15. 9. 2012 21:16
Obec by měla zabezpečit, aby se na tu hromadu na sportovní hřiště nevyvážel bordel co doma lidi vyhoděj, je to neekologickéé a stojí to peníze, nevíte na koho se obrátit aby to dal dopořádku? Kdo má v obci nastarosti ekologii? Neřkuli auta jezděj po hřišti a ne jen břežská.

Odpověď – Bordel a odpadky (30. 9. 2012 21:39)
Co asi dělá menší nákladák za tmy, bez světel u naší čarodějnice? A)Jede pro dřevo. B)Veze něco co tam určitě nepatří:-( C) Nemá se za co stydět a veze pouze spalitelný odpad. ….. Bez světel a ještě do zákazu vjezdu kabrňák, málem tam přejel nějakýho chlapa. Zastupitelé řešte to konečně a ty kontejnery u samoobsluhy je taktéž pěknej hnus. Tuzemáku se ve Břehách vypije plno, dle flašek na chodníku:-)) pár metrů od školky. Velmi nekulturní. Na mlejně kontejnery nebudou? Výrov by si je už zasoužil. A na Novíně taktéž. Hledá se asi obecní ekolog.

—————————————–
Madame ještě naposled něco pov 15. 9. 2012 02:00
Nechci jen kritizovat , ale taky musím pochválit třeba mateřskou školku . Střecha pěkná, přístavba se povedla na jedničku. Škola je hezky opravená. Obchod je taky v pořádku. Samoška skvělá.. prodavačky usměvavé zboží na pultech. Ženy, které se starají o pořádek v obci si zaslouží přidat nějakou finanční odměnu. Pracují a je to hlavně vidět. I technické služby se snaží . Hasiči no tak ty dělají pro obec asi nejvíc ..si myslím . Už jen když uslyším sirénu v jakýkoliv době a počasí . Smekám. Také se mi líbí dětský koutek pro děti na hřišti. A ještě musím pochválit všechny co se starají o naší mládež…a to myslím opravdu všechny ahoj.
—————————————–
Madame ještě pokračuje 15. 9. 2012 01:07
Víte myslím si, že je důležité kontrolovat finance obce a také se včas ozvat pokud si myslíte, že se hospodaří nezodpovědně a hlavně ku svému osobnímu prospěchu . Proč by občané měli jen mlčet a souhlasit s každou blbostí. Tak proč obec nereaguje na to co je nejdůležitější prioritou pro naše občany nejdříve bych dala na názor lidí třeba formou ankety co by změnili a po čem touží a poté bych se rozhodla, tak jak jen to bude možné z hlediska financí . Ta náves je fakt hnus, ty chodníky podel silnice v Bahníkovce taky humáč tady jde někdy o život. Cyklostezka to je jako hrábnout do hnoje. Proč to někde jde a u nás problém neřešitelný. Skoro jako bych chtěla vidět UFO. Ten mlýn nevím co s ním obec zamýšlí (kultura , sport) . Dnes není doba na fantazii, ale na reálný stav potřeb lidí . Finance nerostou na stromech musí se vydělat. Peníze dělají peníze. Obec neposkytuje ani prostory pro drobné obchodníky a řemeslníky . Nepronajímá= nevydělává . Co kemp ? Není to veliký luxus pro obecní kasu ? Proč to někomu nepronajmete nebo neprodáte . Třeba o to bude mít někdo zájem. Akcí tam moc není luxusu taky ne . Lidi raději jezdí kvůli koupání jinam, tak na co čekáte . A pila ta by se dala použít na parcely a z těch peněz by se mohlo investovat do baráku jako na obecní vejmínek . Starých lidí je a bude vždy hodně proč by si nějaká firma nemohla barák pronajmout jako hospic . Přibylo by i nových pracovních míst . To je jen můj pohled a názor . Myslím si, že ne všichni budou souhlasit. ahoj
—————————————–
Madame ze Břehů 15. 9. 2012 00:09
Máme v obci někoho koho si s obdivem vážíte a máte ho rádi jako férového člověka ? Kdo pro obec něco dělá a jsou za nim vidět výsledky ? Bydlím tady jen krátce a příjde mi to, že je tady v obci mnoho závistivců , rádoby snobů a také mnoho pomlouvačných bab. Doufám, že se jen pletu . Pár hodných lidí potkávám a myslím si, že jich v obci bude asi víc. To kvůli volbám se ptám koho mám v budoucnu volit. A ta pani občanka je asi taky pěkná Babajaga co ?
—————————————–
Břežačka 13. 9. 2012 22:07
Slyšela jsem, že zastupitel pan Rambousek už ve Břehách nebydlí, jestli je to pravda, neměla by místo něj v zastupitelstvu zasednout náhradnice za ODS paní Pospíšilová?

Odpověď – Tomáš Musil (15. 9. 2012 14:52)
Na jednu stranu se ani lidem nedivím, že rozšiřují drby. Kdyby se ve Břehách nedělaly se vším tajnosti, nebudou mít lidé potřebu si něco domýšlet. A s tím Frantou, taky jsem to slyšel už tolikrát a to nejen v obci, dokonce i od cizích hasičů na zásahu, že teď hasičuje někde v Újezdě, či kde. Ani na hasičské oslavy se nepřišel podívat a to s tím měl takové velké plány, tak co si pak mají lidi myslet. Kdyby se paní Rambousková neozvala, taky bych těm drbům věřil. Za to si ale Franta trochu může bohužel sám, kdyby každý z nás hned po první kritice se vším skončil, tak se ve Břehách už nic dít nebude.

—————————————–
Smrček 12. 9. 2012 19:57
Sbohem stromečku, byl si krásný a zdravý.

Odpověď – Lukáš Novotný (16. 9. 2012 07:19)
Navrhnu na poradě zastupitestva, aby se kolem kontejnerů u obchodu udělala ze dřeva menší ohrada a tak je trochu odstínit a vylepšit se vzhled centra obce. Na místě borovice by mohl být zasazen menší stromek a sloužit jako vánoční. Zkusím to prosadit na zastupitelstvu. Každý rozumný nápad je vítaný. Pište. Děkuju.

—————————————–
Dechovky, atd. 9. 9. 2012 08:58
Ptá se a je aktivní, nesedí tam a jen nehlasuje a hlavně se mi líbí, že na schůzích nepije alkohol, protože je v práci a hlasuje o dost důležitých věcech. Podle mě, by schůze pro zestupitele měla být bez alkoholu, už to samé o něčem vypovídá. Je dobře, že je někdo konečně uvnitř a snaží se ptát jinak, než mlčící většina. Vzpomínám si na první schůzi, na tu nafukovací halu a to jak většina nebyla schopna panu Novotnému odpovědět na ekonomické otázky provozu haly, buďme za to rádi, už by tady jistě byla, to že mluvil o opravě haly na mlýně na sportovně kulturní centrum dávalo smysl a doufám že to tak i dopadne. Jo a to, že se dějí změny v našem kempu je podle mě taky trochu jeho zásluha, konečně. To, že nepořádá dechovky na hřišti mi už vůbec nevadí.

Odpověď – Prohibice (14. 9. 2012 19:44)
ted uz asi bude:-)) taky se mi to nelíbí, jsou přece v práci.

—————————————–
Jubox 8. 9. 2012 22:19
http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8
Škoda ho, je to tak aktualní píseň.
—————————————–
právo? 5. 9. 2012 09:36
Vážně mají právo rozhodovat o nás bez nás???? K čemu jsou potom volby?? tohle už zavání monarchií!

Odpověď – Lukáš Novotný (16. 9. 2012 07:58)
Milá občanko, ve švédsku bylo moc hezky, ale ve Břehách je taky krásně. Rád vás potkám a budu diskutovat z očí do očí, napište mi na email a dohodneme se na schůzce. Děkuju a těším se.

—————————————–
Nemusí o mě mluvit v krámě a b 2. 9. 2012 18:48
Proč se nehlasovalo veřejně o opravě mlýna a kolik to celé bude stát? Připomíná nám to prodej pozemků na výrově, taky bez veřejného hlasování. Fuj. A jak to dopadlo všichni víme. Lidi, zamyslete se nad kroky vedení obce, a ptejte se a choďte na schůze. Jo a proč nám dnes v sokolovně stále překáží ten koberec co koupila obec na popud pana Vančury do nerealizovné nafukovací haly, to jsou investice, asi jako do nefunkční budovy mlýnu. Na co fasáda, když je vnitřek rujna. A prostor pro spolky a klubovny v obci máme pane starosto, bohužel buď ve špatném stavu, nebo plné kobece:-) Potěmkinova vesnice se tomu říkávalo. Hlasujte alespoň veřejně, jak chce pan Novotný, přece se nestydíte za to co děláte….

Odpověď – Tomáš Musil (4. 9. 2012 21:11)
Logičtější by asi bylo udělat nejprve vnitřky a pak až okna a fasádu, ale zastupitelstvo se rozhodlo pro opačný postup a tak není co řešit. Jak jsem již psal, neznám současnou koncepci, ale dost dobře si dovedu představit využití mlýnu k muzejním a výstavním účelům. Vždyť i proto se například koupil přece katr z bývalé pily, aby mohl být na mlýně vystaven. Sehnat další exponáty nebude podle mě problém (např. z Přelouče) a hned by bylo jedno patro zaplněno muzejní expozicí. V dalším patře můžou být udělány prostory na tématické výstavy, já sám bych rád svou sbírku na mlýně klidně vystavil. K tomu „bytu“, čili bývalé laboratoři, taktéž nevím k čemu je dnes využíván, osobně jsem doufal, že tam náš Okrašlovací spolek bude mít klubovnu, bohužel se to celé pak vyvíjelo poněkud jiným směrem. Škoda. Trochu mě mrzí, že při rozhodování o takovéto důležité akci nemůže být přítomna veřejnost, přeci jen, když jsme to před lety plánovali, dost jsem mlýnem žil, mám budovu detailně prolezlou a myslím, že bych mohl přispět nějakým zajímavým nápadem. Ale je to jak to je, na to má bohužel zastupitelstvo právo.

—————————————–
Reditel 31. 8. 2012 19:57
Dneska konecne dochazi ke zmene vedeni v kempu. Tak at se dari a je lip.

Odpověď – Ke kempu (3. 9. 2012 09:49)
V sokolovně je jeden koberec a dost tam překáží:-) Dal bych ho před mlejn, jestli to ještě někoho nenapadlo:-) Ten kemp je neprůhlednej, tak uvidíme už jenom to, že chybí jeho uzávěrka na internetu za poslední roky. Neměla by tam snad být? Prosím nového ředitele, ať to dá dopořádku. Koukal jsem, ale jednatel je zatím stále ševít, je to placená funkce? Změna by měla být na obouch místech, i druhý jednatel se moc nepředvedl. Proč ho tam obec trpí? Výsledky v záporných číslech a jestli jsem dobře slyšel, že obci kemp nic neplatí ani poplatky z ubytovaných(což je často úplně běžné), tak to je vrchol podnikání obecního s.r.o. Přeji novému řediteli kempu štastnou ruku při výběru spolupracovníků a plno spokojených návštěvníků.

—————————————–
Občánek 29. 8. 2012 17:26
Kdypak bude v kempu inventura, rád bych se jako občan obce přišel podívat na její výsledky, díky za informace, starosto. Prosím zveřejněte zde. díky ti.
—————————————–
20.000 28. 8. 2012 11:17
Více jak dvacet tisíc originálních přístupů. Děkujeme za přízeň a budeme se nadále snažit být otevření a odpovědní. Tyčáci
—————————————–
Beer Stars Břehy 27. 8. 2012 11:04
Dobrý den,
do politických diskuzí vnesu zlehčenější téma. Během léta jsme se zúčastnili dvou turnajů pořádaných v Přelouči a pod tradičním názvem jsme reprezentovali naši obec. V nabité konkurenci Poháru letní pohody jsme se přes favorizovaný výběr tvořený částečně extraligovými Pardubicemi probojovali do finále, kde jsme bohužel podlehli výběru přeloučského „A“ mužstva. I tak považujeme 2. místo za pěkný úspěch 🙂 Ještě radostnější zprávy máme z tohoto víkendu, kdy se nám podařilo v prestižním Devils Cupu po roční odmlce (loni 2. místo) opět zvítězit a vybojovat pro Břehy putovního dřevěného čerta. Tím končí mé letní reporty z hokejbalu a doufáme, že nám budete opět držet palce v I. zimní lize….
Za BSB, Michal Drápalík

Odpověď – Lukáš Novotný (27. 8. 2012 16:51)
Gratulace a děkujeme kluci.

—————————————–
xx 22. 8. 2012 14:51
panu Novotnému doporučuji opakovat si pravopis

Odpověď – Xindl x (26. 8. 2012 08:41)
Xx asi nema nazor, nebo nechce mit. Ja plne souhlasim s panem novotnym a doufam, ze brezaci nejsou jen xx. Nepodepisuju se, protoze nechci poslouchat urazky na me od jedne pani z vesnice, ktera se uz mnohokrat predvedla i na schuzi zastupitelu, vsichni ji znate, tak proto.

—————————————–
Lukáš Novotný (tora-bora@seznam.cz) 21. 8. 2012 21:46
Zítra 22.8.2012 od 7:30 do 15:00 nepůjde v části obce el. proud – Ulice Obránců, míru části ulic Dlouhá, Nerudova, V zákoutí. Zpráva šla i sms cestou SMS zprávy z obce. Bohužel na oficiálním webu obce tato zpráva není.

Odpověď – V zákoutí (21. 8. 2012 23:00)
Díky za info pane Novotný.

—————————————–
Karel 21. 8. 2012 18:54
co se to děje na mlýně? Nevíte někdo, že by konečně dopadla ta dotace? To by bylo super, jinak nechápu?

Odpověď – Břežák (25. 8. 2012 12:01)
At zije výrov :-)))

—————————————–
Nuda 12. 8. 2012 14:46
Prospelo by kdyby tam byl uz konecne nekdo kdo to zmeni a bude mit zajem rozvijet se a jit s dobou. Uz se to snad blizi…. Nudaplazzz je super napad, v kempu cokoliv.

Odpověď – Auditor (17. 8. 2012 21:40)
chce to tam hlavně audit.

—————————————–
xx 9. 8. 2012 18:35
co je n nudistické pláži za šok, možná by to kempu prospělo….a čemu by to mělo pomoci?
—————————————–
policii podivné zakázky radnic 8. 8. 2012 17:01
http://www.novinky.cz/domaci/275438-znojmo-a-breclav-predavaji-policii-podivne-zakazky-radnic-z-minulosti.html
A co tady?
—————————————–
Semín 7. 8. 2012 09:47
http://pardubice.idnes.cz/zamecek-s-pivovarem-v-semine-dgz-/pardubice-zpravy.aspx?c=A120806_1812829_pardubice-zpravy_mav

Odpověď – Dobrý nápad (8. 8. 2012 16:54)
Jo v semíně se daří, ale my zase máme mlejn :-))

—————————————–
Tv Nova 18. 7. 2012 20:13
Tak hurá stříbrná hvězda od TVNova …skvělé.

Odpověď – Director (19. 7. 2012 17:49)
Pan Hrobař je ředitel, psala to tv nova a to je jistota pravdy, jako celá reporáž, všem doporučuju osobní návštěvu, pozor platí se vstup!!!

—————————————–
Lukáš Novotný 17. 7. 2012 20:16
Kemp Buňkov zítra ve zprávách tv Nova, snad to pomůže.

Odpověď – Nový ředitel (18. 7. 2012 20:38)
Hip hip Kamil 🙂

—————————————–
volic 6. 7. 2012 16:55
co to tu melete za nesmysly, nemá to hlavu ani patu

Odpověď – Taky nazor (6. 7. 2012 20:28)
Precti si zapis z posledni schuze a nebo zkus ve brehach koupit pozemek za min jak stovku. :)) Ach jo kdyby to jen nebyla pravda, bylo by na dalsi projekty pro obycejne brezaky,. Obchod se rozpada, telocvicna silena, knihovna a zbrojnice des a hruza, ale mame mlyn pilu a byty na 107 za 7metr dle zapisu a pana starosty.

—————————————–
Nedá 4. 7. 2012 20:58
a kdyby dal, tak ani nemůže, protože byla před lety sepsána smlouva o smlouvě budoucí, kde se obec zavazuje předmětný půdní prostor prodat právě a jen onomu zájemci a to za cenu stanovenou v té době, t.j. před dvěma lety. Kdo by se nadál, že se platba tak dlouho pozdrží a na druhou stranu, kdo by platil, když nemusí a může tyto vyjímečné prostory užívat zadarmo.

Odpověď – obcan volic ods (6. 7. 2012 07:04)
Hrůza a pila a byty na 107 za 7 tisíc metr, to mi něco pane starosto pripomina. ods strana tržní. Vše prodat, proč. Proč neprodame kurty, sokolovnu a nebo ztrátovej kemp?

—————————————–
Dotaz 30. 6. 2012 23:48
Můžu se zeptat, kdo dnes hraje v kempu? Díky za odpovědˇ.

Odpověď – Lukáš Novotný (17. 7. 2012 20:37)
Dobrý večer, můžu se zeptat o jaké podpoře ze strany obce hovoříte občanko? Je asi důležité říci, že nájemce restaurace v autokempu platí obci ročně nájem, a to více jak 140 000Kč. Bohužel ze samotného autokempu s.r.o. nemá obec do rozpočtu ani korunu. A to mi dost vadí a doufám, že se to v nejbližší době změní. Obec totiž do kempu v posledních letech výrazně investoval ze svého rozpočtu. Jestliže se někde ruší noční klid, obec si platí MP Přelouč a ta jistě situaci umí vyřešit. A k názorům o sociálkách, kemp by si měl na opravy sociálních zařízení vydělat hlavně sám a to už dávno, bohužel je to hlavně otázka na vedení autokempu. Těším se na diskuzi k tématu autokempu. Každý názor a myšlenka je dobrá. Děkuju.

—————————————–
bytová politika 30. 6. 2012 14:52
zaplatil ten kluk už konečně ten půdní byteček:-) na vejrově??? Víte to někdo, nebo je to normální někomu takovou dobu nechat byt zadarmo??? jak pak můžou v obci sedet finance, fakt nechápu.

Odpověď – dá někdo 700tisíc??? (2. 7. 2012 22:06)
http://obecbrehy.cz/opakovane-zverejneni-zameru-obce-brehy-prodat-rozestavenou-bytovou-jednotku-c-6-v-cp-2-na-st-p-c-40-7-v-k-u-a-obci-brehy-c-j-230-12/d-1952

—————————————–
Simona 28. 6. 2012 11:02
Nevíte, zda bude letos letní kino v provozu?díky

Odpověď – kino (28. 6. 2012 18:46)
letos nejsou volby :-)))

—————————————–
Občané 30. 5. 2012 20:11
Co si myslíte o nášem autokempu? Je podle vás v dobrých rukách?Máte někdo nějaký zajímavý podmět k diskuzi? Proč vlastně kemp obci nedává ani korunu do rozpočtu? A co nové záchody, budou někdy???

Odpověď – Na schůzi (28. 6. 2012 22:42)
si také můžeš plácat co chceš, taky tě nikdo nevyslechne..

—————————————–
Obcane 26. 5. 2012 21:05
Co si myslíte,ma obec koupit brezskou pilu a udělat tam byty?

Odpověď – Něco pro seniory (2. 6. 2012 21:54)
zas tady někdo straší lidi sociálně slabejma. Co z toho udělat dům pro seniory, kterejch bude víc a víc.

—————————————–
Káča 14. 5. 2012 21:22
Dole na této stránce najdete odkaz na starší příspěvky této diskuse.

Odpověď – Kaca (19. 5. 2012 20:29)
odkaz je na této stránce zcela dole
http://www.brehy.unas.cz/diskuseHistorie.html

—————————————–
Tomáš 4. 5. 2012 19:58
Kde jsou všechny příspěvky?

Odpověď – Káča (6. 5. 2012 19:34)
Diskuse bude pokračovat dál, jen je smazána historie, na jejímž opětovném zveřejnění pracuji, ale je to dost časově náročné, takže to nebude hned. Ještě jednou děkuji za pochopení a zachovejte nám přízeň.